هانا جان کامن به فیلم The Little People پیوست

30 October 2020 - 09:00

بازیگران بریتانیایی، هانا جان-کامن (Hannah John-Kamen) از Ant-Man and the Wasp و داگلاس بوث (Douglas Booth) از Loving Vincent در فیلم ترسناک هیولایی جان رایت (Jon Wright) با عنوان The Little People نقش‌آفرینی کرده‌اند. اولین تصویر از این فیلم که نخستین بار در بازار مجازی فیلم‌های اروپایی کن معرفی شد، با حضور این ستارگان منتشرشده است که حضور آن‌ها را در نقش‌های اصلی به نمایش می‌گذارد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم زوجی را دنبال می‌کند که از زندگی شهری خود به آرامش روستایی ایرلند فرار می‌کنند و قصد دارند تا گابلین‌های قاتل و پلیدی که در جای‌جای باغ جدید خود لانه کرده‌اند را پیدا کنند.

دیگر بازیگران این فیلم که کمپانی Warner Bros حقوق اکران آن در انگلستان را به دست آورده و فیلم‌برداری آن نیز به‌پایان رسیده است، شامل نامزد گلدن گلوب کولم مینی (Colm Meaney)، جیمی-لی اودانل (Jamie-Lee O’Donnell)، کریس والی (Chris Walley) و کریستین نرن (Kristian Nairn) هستند. این فیلم که رایت آن را ترکیبی از فیلم‌های Gremlins و Straw Dogs توصیف کرده است، بر اساس فیلم‌نامه‌ای غیر اقتباسی از مارک استی (Mark Stay) و رایت ساخته می‌شود.

جان-کامن گفت:

من از همکاری با جان و چنین بازیگران و عوامل بااستعدادی هیجان‌زده هستم. این پروژه مهیج است و با تمام افراد خلاقی که در پشت و جلوی دوربین در ساخت آن مشارکت داشتند و حمایتی که کمپانی برادران وارنر انجام داد شگفت‌انگیز نیز هست. فیلم‌برداری بسیار لذت‌بخش بود و از اینکه بخشی از آن بودم احساس خوش‌شانسی می‌کنم.

بوث گفت:

کارکردن با جو و هانا و بقیه بازیگران و عوامل فوق‌العاده بااستعداد The Little People عالی بود. پیرز تمپست (Piers Tempest) تیم تولیدی با کلاسی جهانی را دورهم جمع کرد و اینکه ببینی دنیا به زندگی بازگشته، لذت‌بخش است. باید از برادران وارنر برای ساخت این فیلم تشکر ویژه‌ای کرد.

The Little People توسط Ingenious Media تأمین بودجه شده است و پیرز تمپست و پیتر توش (Peter Touche) تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته‌اند. جنین مودر (Janine Modder) که از سال ۱۹۹۷ بر روی فرانچایز جیمز باند کار کرده است نیز تهیه‌کنندگی اجرایی این عنوان را انجام داده است.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.