فیلم The Strange Talent of Luther Strode در دست ساخت است

30 October 2020 - 09:30

به گزارش هالیوود ریپورتر عنوان The Strange Talent of Luther Strode از انتشارات Image Comics درراه تبدیل‌شدن به یک اثر سینمایی توسط کمپانی تولیدی جدیدی به نام Allnighter است. این کمپانی اوایل امسال توسط دینش شمداسانی (Dinesh Shamdasani)، آماندا کروز (Amanda Kruse) و هانترز گورینسون (Hunter Gorinson)، تیم اجرایی که پیشتر رهبری Hivemind، کمپانی سازنده‌ی سریال The Witcher متعلق به Netflix، سریال The Expanse متعلق به Amazon و فیلم محصول Sony Picture که امسال منتشر شد یعنی Bloodshot بر عهده داشتند، تأسیس شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

لوتر استرود توسط خالقان جاستین جردن (Justin Jordan) و ترد مور (Tradd Moore) به دنیا معرفی شد. این مجموعه‌ی مصور حول یک نوجوان به نام لوتر استرود جریان دارد. او پس از دیدن کاتالوگی تبلیغاتی در یک کامیک‌بوک تصمیم می‌گیرد که به امید به‌دست آوردن راز عضلانی شدن در کوتاه‌ترین زمان ممکن نامه‌ای برای افراد پشت آن بفرستد اما تنها چیزی که او دریافت می‌کند یک کتابچه راهنمای آموزشی از فرقه‌ای قاتل به قدمت نژاد بشر است. وقتی روش‌ها شروع به کار کردن می‌کنند، استرود نه‌تنها خود را قوی‌تر و سریع‌تر از قبل بلکه مقداری متمایل به قتل نیز می‌یابد. او با نام روش یا The Method نیز شناخته می‌شود.

The Strange Talent of Luther Strode برای شش شماره که آغازش از سال ۲۰۱۱ بود ادامه پیدا کرد و با دو دنباله‌ی دیگر با نام‌های The Legend of Luther Strode در سال ۲۰۱۲ و The Legacy of Luther Strode در سال ۲۰۱۵ نیز بازگشت. تمام سه اثر توسط جردن و مور خلق شدند که اکنون نیز تهیه‌کنندگان این فیلم سینمایی خواهند بود و جردن نویسندگی فیلم‌نامه‌ی آن را نیز انجام می‌دهد.

جردن در یک بیانیه ابراز کرد:

در بین کارهایی که تابه‌حال انجام داده‌ام لوتر استرود یکی موردعلاقه‌ترین‌هایم است و شانس اینکه آن را در قالب یک فیلم سینمایی به مخاطبانی جدید معرفی کنیم به‌صورت غیرقابل‌تصوری هیجان‌انگیز است.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.