استیو آگی به جمع بازیگران سریال Peacemaker اضافه شد

30 October 2020 - 12:00

استیو آگی (Steve Agee) که در فیلم The Suicide Squad جیمز گان (James Gunn) ایفای نقش کرده است، قرار است در سریال Peacemaker اسپین‌آف این فیلم محصول شبکه HBO Max در کنار جان سینا (John Cena) نقش‌آفرینی کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

شنیده‌ها حاکی از این است که استیو آگی یکی از دو نقشی که در فیلم The Suicide Squad بازی کرده است یعنی نقش جان اکانوماس را در این سریال نیز دوباره ایفا خواهد کرد. این کاراکتر رئیس بازداشتگاه فدرال Belle Reve و مشاور کاراکتر آماندا والر می‌باشد. استیو آگی در بیشتر فیلم‌های جیمز گان ایفای نقش کرده است از جمله فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 و فیلم ترسناک Brightburn که با کارگردانی دیوید یارووسکی (David Yarovesky) ساخته شده است. او همچنین نقش کینگ شارک را در فیلم The Suicide Squad جیمز گان بازی کرده است.

سریال Peacemaker شبکه اینترنتی HBO Max در ۸ قسمت پخش خواهد شد. جیمز گان وظیفه نوشتن فیلم‌نامه این سریال را بر عهده دارد. علاوه بر این او چندین قسمت از قسمت‌های فصل اول این سریال را نیز کارگردانی خواهد کرد. امکان این وجود دارد که کاراکترهای بیشتری از فیلم The Suicide Squad جیمز گان در این سریال نیز حضور داشته باشند. داستان این سریال به پیدایش کاراکتر Peacemaker با بازی جان سینا می‌پردازد، کسی که برای نگه داشتن آرامش و صلح حاضر است هر کاری را انجام دهد، حتی مهم نیست که چند نفر را در این راه مجبور باشد بکشد.

کاراکتر The Peacemaker ابتدا توسط جو گیل (Joe Gill) و پت بوییت (Pat Boyette) خلق شد و برای اولین بار او در سری کمیک‌های Fightin’ ۵ که در اصل متعلق به کمپانی Charlton Comics بود حضور پیدا کرد. اولین کسی که نقش Peacemaker را در کمیک‌ها داشت نامش کریستوفر اسمیت بود، یک دیپلمات صلح‌جو و پسر فرمانده یکی از کمپ‌های مرگ نازی که آسایشگاه Pax را برای مقابله با دیکتاتورها و جنگ‌سالارها پایه‌گذاری کرده بود.

جیمز گان و تولیدکننده فیلم The Suicide Squad با نام پیتر سفرن (Peter Safran) به عنوان تهیه‌کننده‌های اجرایی این سریال در ساخت آن نقش خواهند داشت و همچنین جان سینا نیز مشاور تهیه‌کننده اجرایی این سریال خواهد بود. این سریال توسط کمپانی Troll Court Entertainment جیمز گان و کمپانی the Safran Company و با همکاری کمپانی Warner Bros Television ساخته خواهد شد. برنامه‌ریزی شده است که فیلم‌برداری این سریال در اوایل سال بعد میلادی و قبل از شروع مراحل ساخت فیلم Guardians of the Galaxy: Vol. 3 توسط جیمز گان آغاز شود.

فیلم The Suicide Squad جیمز گان قرار است که در تاریخ ۶ اوت ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۰) در سینماها اکران شود که البته به دلیل ادامه شیوع ویروس کرونا احتمال این وجود دارد که تاریخ اکران آن دوباره تأخیر بخورد.

از کارهای استیو آگی در بخش تلویزیون می‌توان صداپیشگی در سریال انیمیشنی Twelve Forever نتفلیکس و سریال The Conners شبکه ABC، سریال Superstore شبکه NBC و سریال New Girl شبکه فاکس و چندین سریال دیگر را نام برد. این کمدین فیلم‌نامه بیشتر از ۳۰۰ قسمت از برنامه تلویزیونی Jimmy Kimmel Live را نوشته است. او همچنین قرار است که در فیلم آینده درام Violet با کارگردانی جاستین بیتمن (Justine Bateman) نقش‌آفرینی کند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.