دیوید بکهام برای ساخت یک مجموعه‌ی مستند با نتفلیکس همکاری خواهد کرد

30 October 2020 - 23:00

فوتبالیست مشهور دیوید بکهام (David Beckham) و خانواده‌اش بنا بر گزارش‌ها با همکاری با Netflix برای ساخت یک مجموعه‌ی مستند موافقت کرده‌اند. این سریال قرار است تا بر روی کارنامه‌ی حرفه‌ای و زندگی کنونی آن‌ها متمرکز باشد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

نتفلیکس هیچ بیانیه‌ای راجع به این مجموعه منتشر نکرده است اما تکذیبیه‌ای نیز برای گزارشی که روزنامه‌ی The Sun منتشر کرد و در آن گفته‌شده بود که کمپانی Studio 99 متعلق به خانواده‌ی بکهام تهیه‌کنندگی مستند مذکور را بر عهده دارد و در آن از فیلم‌های شخصی که در رویدادهای خانوادگی به ضبط رسیده‌اند استفاده خواهد شد، منتشرنشده است.

این مستند در آرشیو بکهام‌ها کاوش خواهد کرد و از تصاویر و خاطرات شخصی آن‌ها چه در مورد حرفه‌ی دیوید، چه در مورد همسرش ویکتوریا (Victoria) و چه در مورد چهار فرزندشان استفاده خواهد کرد.

همچنین یک دوربین همواره دیوید را هنگامی‌که بر روی کسب‌وکار، بنیادهای خیره و تیم باشگاهی متعلق به خودش یعنی Inter Miami نظارت می‌کند، دنبال خواهد کرد. انتظار می‌رود که از همبازی‌های سابق او دوستانش مانند جیمز کوردن (James Corden) در ساخت این مجموعه مشارکت داشته باشند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.