استیون امل سر صحنه‌ی سریال Heels متحمل یک آسیب‌دیدگی شده است

31 October 2020 - 09:00

استیون امل (Stephen Amell) در حال طی کردن دوران نقاهت خود پس از آسیبی که اوایل این هفته از ناحیه‌ی کمر هنگام فیلم‌برداری درام کشتی کجی Heels محصول شبکه‌ی Starz در آتلانتا به او وارد شد، است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

سخنگوی شبکه‌ی استارز گفت:

استیون امل این هفته وقتی در حال اجرای یک بدلکاری سر صحنه‌ی سریال Heels بود از ناحیه‌ی کمر متحمل یک جراحت شد. پس از یک ارزیابی پزشکی، او اکنون در خانه مشغول طی کردن دوره‌ی بهبودی‌اش و استراحت است و منتظر بازگشت او هستیم.

این سخنگو اضافه کرد درحالی‌که آمل مشغول طی کردن دوره‌ی نقاهتش است، فیلم‌برداری و تولید مجموعه ادامه پیدا خواهد کرد.

وقتی امل در سر صحنه متحمل این آسیب شده است تیم پزشکی و طراحان حرکات کشتی‌گیری/بدلکاری حاضر درصحنه به‌سرعت به یاری او رسیده‌اند. این بازیگر کانادایی در ۲۰ اکتبر (۲۹ مهر) فاش کرد که به کوید-۱۹ مبتلا شده است.

داستان سریال Heels به نویسندگی مایکل والدرون (Michael Waldron) و شورانری مایک اومالی (Mike O’Malley) در مورد مردان و زنانی است که برای محقق کردن رؤیاهایشان از طریق دنیای کشتی حرفه‌ای یک شهر کوچک تلاش می‌کنند. این سریال در جامعه‌ای کوچک در جورجیا که همه یکدیگر را می‌شناسند رخ می‌دهد. داستان حول دو برادر و رقیب از خانواده‌ای که همگی کشتی‌گیر بوده‌اند جریان دارد؛ جک اسپید با بازی امل و ایس اسپید با بازی الکساندر لودویگ (Alexander Ludwig) که هر دو برای میراث پدر درگذشته‌شان با یکدیگر مبارزه می‌کنند. درون رینگ یکی باید نقش آدم خوب (لودویگ) و دیگری نقش دشمن اصلی او (امل) را بازی کند. اما در دنیای واقعی نمی‌توان برای افراد چنین مرزبندی انجام داد.

Heels توسط Lionsgate TV در همکاری با Paramount TV Studios تولید می‌شود. والدرون، اومالی، پیتر سگال (Peter Segal)، جولی یورن از LBI Entertainment، کریس دانلی (Chris Donnelly) و پاتری والمزلی (Patrick Walmsley) تهیه‌کنندگی اجرایی این مجموعه را بر عهده دارند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.