اسکات دریکسون کارگردانی فیلم Black Phone را بر عهده گرفت

31 October 2020 - 09:30

به گزارش ددلاین، فیلم‌ساز اسکات دریکسون (Scott Derrickson) از فیلم Doctor Strange برای کارگردانی و نویسندگی فیلم Black Phone با کمپانی‌های Blumhouse و Universal همکاری خواهد کرد. همراه همیشگی او یعنی رابرت کارگیل (Robert Cargill) از فیلم‌های Doctor Strange و Sinister نیز دیگر نویسنده‌ی این فیلم خواهد بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم Black Phone همکاری مجددی را میان دریکسون و استودیوی Blumhouse که سابقاً بر روی فرانچایز Sinister کارکرده بودند، رقم خواهد زد. این آی‌پی توانسته فروشی بین‌المللی معادل ۱۳۶ میلیون دلار را کسب کند.

Black Phone بر اساس رمان کوتاه جو هیل (Joe Hill) با عنوان The Black Phone ساخته خواهد شد. همچنین خود هیل نیز تهیه‌کنندگی اجرایی این اثر را بر عهده دارد.

میسون تیمز (Mason Thames) که در سریال For All Mankind متعلق به سرویس AppleTV+ حضور پیداکرده است، نقش اصلی این فیلم را در کنار مدلین مک‌گرا (Madeleine McGraw) از Toy Story 4 و Secrets of Sulphur Springs ایفا خواهد کرد.

دریکسون و کارگیل از طریق کمپانی خودشان با نام Crooked Highway Productions و جیسون به لوم (Jason Blum) تهیه‌کنندگان این فیلم خواهند بود.

دریکسون به‌عنوان کارگردان و کارگیل به‌عنوان همکار او در نگارش فیلم‌نامه در اولین فیلم Sinister حضور داشتند. این دو در فیلم دوم نویسنده و تهیه‌کننده‌ی اثر بودند. فیلم مارولی دریکسون یعنی Doctor Strange فروش جهانی ۶۷۸ میلیون دلاری را تجربه کرد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.