باتیستا ستاره‌ی فانتزی علمی-تخیلی Universe’s Most Wanted خواهد بود

31 October 2020 - 10:00

کارگردان برد پیتون (Brad Peyton) از فیلم Rampage و دیو باتیستا (Dave Bautista) از فیلم Guardians Of The Galaxy با یکدیگر برای تولید فیلمی علمی-تخیلی فانتزی با بودجه‌ای عظیم به نام Universe’s Most Wanted همکاری خواهند کرد. قرار است تا تولید این عنوان از بهار سال آیند آغاز شود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم بر روی یک شهر کوچک تمرکز خواهد کرد که ناگهان توسط فرود یک سفینه‌ی فضایی در مراتع اطراف سورپرایز می‌شوند. این سفینه حامل برخی از تحت تعقیب‌ترین و خطرناک‌ترین مجرمان در تمام عالم است. خیلی زود پسر کلانتر وقتی خود را در حال کمک به یک حافظ صلح بین کهکشانی (باتیستا) می‌یابد، تبدیل به یک قهرمان می‌شود. آن‌ها برای جلوگیری از فرار زندانیان بیگانه و تلاششان برای تصاحب دنیا تلاش می‌کنند.

پیتون کارگردانی و تهیه‌کنندگی این پروژه را زیر پرچم کمپانی خودش با نام ASAP Entertainment به همراه جف فیرسون (Jeff Fierson) انجام خواهد داد. اف. اسکات فریزیر (F. Scott Frazier) از فیلم xXx: Return of Xander Cage به همراه جیمی لاوری (Jimmy Loweree) نویسندگان آن خواهند بود. باتیستا که از بازیگران این عنوان نیز هست دیگر تهیه‌کننده‌ی آن به‌وسیله‌ی کمپانی Dream Bros Entertainment متعلق به خودش به همراه جاناتان مایزنر (Jonathan Meisner) خواهد بود.

پیتون گفت:

جف و من بسیار از همکاری با دیو و جاناتان در این پروژه هیجان‌زده هستیم. اسکات و جیمی نویسندگان شگفت‌انگیزی هستند و کاملاً برای این اثر علمی-تخیلی مناسب‌اند. ما نمی‌توانیم بیشتر از این برای شروع کار بر روی Universe’s Most Wanted مشتاق باشیم. این فیلم از آن دسته ماجراجویی‌های مرموز، جاه‌طلبانه و لذت‌بخشی است که همگی در این زمان به آن نیاز داریم.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.