جوردن پیل بازسازی فیلم دهه نودی People Under the Stairs را می‌سازد

31 October 2020 - 13:00

بر اساس گزارش سایت Collider جوردن پیل (Jordan Peele) پس از همکاری با کمپانی یونیورسال جهت ساختن دو فیلم ترسناک تحسین شده یعنی فیلم‌های Get Out و Us، حالا او دوباره برای ساخت بازسازی از فیلم کلاسیک The People Under the Stairs که با کارگردانی وس کریون (Wes Craven) در سال ۱۹۹۱ اکران شده است با کمپانی یونیورسال همکاری خواهد کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم People Under the Stairs که در نوامبر ۱۹۹۱ منتشر شده است، توسط وس کریون کارگردانی شده و فیلم‌نامه آن را هم نیز خود وس کریون نوشته است. داستان فیلم اصلی بر روی یک پسر جوان و دو دزد بزرگسال تمرکز دارد که آن‌ها برای دزدیدن کلکسیونی از سکه‌های کمیاب به زور وارد خانه‌ای در محله گتو لس‌آنجلس می‌شوند ولی آن‌ها وقتی وارد خانه شدند خود را در تله‌ی زوج عجیبی که صاحب این خانه هستند پیدا می‌کنند و در این حال آن‌ها از راز وحشتناک این زوج عجیب آگاه می‌شوند. بازیگرانی که در فیلم اصلی ایفای نقش کرده بودند شامل براندون آدامس (Brandon Adams)، اورت مک‌گیل (Everett McGill)، وندی روبی (Wendy Robie)، ای جی لانگر (A.J. Langer)، وینگ ریمز (Ving Rhames)، بیل کوبس (Bill Cobbs) می‌باشند.

در حال حاضر هیچ کارگردان و فیلمنامه نویسی جهت ساخت نسخه جدیدی از این فیلم انتخاب نشده است و از جوردن پیل هم انتظار نمی رود که کارگردانی این فیلم را بر عهده بگیرد ولی به جای آن او با همکاری وین روزنفیلد (Win Rosenfeld) از طریق کمپانیشان با نام Monkeypaw Productions این فیلم را تولید خواهند کرد. درست است انتظار می‌رود که او کارگردان این فیلم نباشد ولی با این حال هنوز مشخص نیست که آیا جوردن پیل و وین روزنفیلد فیلمنامه این فیلم را همان طور که آن ها فیلمنامه فیلم ریبوت Candyman با کارگردانی نیا داکوستا (Nia DaCosta) را با همکاری یکدیگر نوشته‌اند خواهند نوشت یا خیر.

این بازسازی سومین تلاشی است که آن‌ها برای بازسازی از این فیلم انجام می‌دهند. اولین تلاش آن‌ها برای بازسازی فیلم وس کریون پنج سال پس از اقتباس کمپانی MTV و ساخت فیلم Scream اتفاق افتاده است که در آن این کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس از علاقه خود جهت ساخت بازسازی از فیلم اصلی صحبت کرد در حالی که او قبل از مرگش اعلام کرده بود که در حال توسعه دادن اقتباسی از این فیلم در قالب سریالی برای شبکه SyFy است. او این سریال را بدین شکل تعریف کرده است:

این سریال ترکیبی است از سریال امروزی Downton Abbey با فیلم Amityville Horror که اتفاقات پس از دزدیده شدن یک خانم جوانی در کاخ خانوادگی Grand Robeson و مواجهه شدن او با وحشت‌هایی که چندین قرن است در اعماق این کاخ نهفته است را روایت می‌کند.

این فیلم در ابتدا که در سال ۱۹۹۱ در سینماها اکران شد،‌ نقدهای مختلفی از بد تا خوب برای این فیلم منتشر شده بود که پس از اتمام اکرانش و تبدیل شدن این فیلم به فیلمی پرفروش در باکس آفیس، نظر منتقدان و بینندگان درباره آن نیز تغییر کرد و اکثراً همه این فیلم را فیلمی بسیار خوب خواندند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.