فیلم Insidious 5 با کارگردانی پاتریک ویلسون ساخته خواهد شد

31 October 2020 - 13:30

ساخت پنجمین قسمت از سری فیلم‌های فرنچایز Insidious در افتتاحیه مراسم BlumFest کمپانی Blumhouse که امروز برگزار شد اعلام شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) کارگردان قسمت پنج این فیلم خواهد بود. علاوه بر این او به همراه تای سیمپکینز (Ty Simpkins) در این فیلم ایفای نقش خواهد کرد. قسمت پنجم این فیلم توسط کمپانی Sony Pictures منتشر خواهد شد. سری فیلم‌های Insidious که چهار قسمت از آن تا به امروز ساخته شده است توانسته است که مجموعاً فروشی بیش از ۵۴۲.۴ میلیون دلار را در باکس آفیس جهانی کسب کند.

اسکات تیمز (Scott Teems) وظیفه نوشتن فیلم‌نامه قسمت پنجم این فیلم را بر اساس داستان نوشته شده توسط لی ونل (Leigh Whannell) بر عهده دارد.

داستان این فیلم ۱۰ سال پس از اتفاقات آخرین فیلم از این سری با خانواده لمبرت شروع می‌شود که در این زمان پسرشان با نام دالتون شروع به دانشگاه رفتن می‌کند.

پاتریک ویلسون درباره ساخت قسمت پنجم این فیلم گفت:

این باعث افتخار من است و همچنین من بسیار هیجان‌زده هستم تا سکان هدایت ساخت قسمت پنج از این سری را بر عهده بگیرم که ساخت این قسمت فرصت لازم برای گفتن اتفاقاتی که خانواده لمبرت حدود یک دهه پیش برایشان اتفاق افتاده است را می‌دهد و همچنین این داستان عواقب انتخاب‌های آن‌ها را نشان خواهد داد. کارگردانی این فیلم برای من هم به صورت حرفه‌ای و هم به صورت شخصی لحظه بزرگی حساب می‌شود و من بسیار قدردان این هستم که با اعتماد کردن آن‌ها، به من فرصت ساخت ادامه این فیلم ترسناک داده شده است.

جیسون بلام (Jason Blum) که تولیدکننده این فیلم برای کمپانی Blumhouse است درباره ساخت این فیلم گفت:

یکی از دلایل اصلی و مهمی که طرفداران این سری از فیلم مشتاقانه منتظر ساخت ادامه آن هستند، نقش داشتن کسانی در آن است که از قسمت اول این سری در آن حضور داشته‌اند. من بسیار قدردان همکاران خود که در ساخت این فرنچایز نقش داشته‌اند هستم.

استیون برس (Steven Bersch) رئیس کمپانی Screen Gems نیز درباره ساخت این فیلم گفت:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که پاتریک ویلسون در نقش کاراکتر جاش دوباره به این فرنچایز بازگردد و کارگردانی آن را انجام دهد و داستان جدیدی از این فرنچایز را با تای سیمپکینز برای نسل‌های جدید تعریف کند.

جیمز وان (James Wan) و لی ونل که این فرنچایز را خلق کرده‌اند به همراه اورن پلی (Oren Peli) جزء تهیه‌کنندگان قسمت پنجم آن خواهند بود. برایان کاوانو-جونز (Brian Kavanaugh-Jones) و استیون اشنایدر (Steven Schneider) به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در ساخت قسمت پنجم این فیلم نقش خواهند داشت.

علاوه بر این فرنچایز پاتریک ویلسون در سری فیلم‌های ترسناک بسیار موفق کمپانی New Line با نام Conjuring به عنوان محقق فراطبیعی با نام اد وارن نقش‌آفرینی کرده است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.