دو بازیگر سریال The Boys در فصل سوم آن به بازیگران اصلی تبدیل می‌شوند

31 October 2020 - 12:30

کاراکترهای ویکتوریا نیومن و اشلی بارت با بازی کلودیا دومیت (Claudia Doumit) و کولبی مینیفی (Colby Minifie) در فصل سوم سریال The Boys بیشتر دیده خواهند شد چرا که آن‌ها تبدیل به بازیگرهای اصلی این سریال در فصل سوم آن خواهند شد. شبکه اینترنتی آمازون سازنده این سریال است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کاراکتر ویکتوریا نیومن با بازی کلودیا دومیت، یک بانوی بسیار موفق عضو کنگره امریکا است که اسرار تاریکی را در خود پنهان کرده است. کلودیا دومیت از فصل دوم این سریال به آن اضافه شد که او در پنچ قسمت از فصل دوم این سریال تا به حال حضور داشته است.

کاراکتر اشلی بارت با بازی کولبی مینیفی که اغلب دارای استرس است معاون رئیس کنترل ابرقهرمان‌ها برای کمپانی Vought است. او از فصل اول این سریال در آن نقش‌آفرینی کرده است که در کل مجموعاً او در ۱۳ قسمت از این سریال حضور داشته است.

پخش فصل دوم سریال The Boys در طی هشت قسمت در ۹ اکتبر (۱۸ مهر ماه) امسال در شبکه آمازون به پایان رسید.

سریال The Boys بر اساس کمیک ‌بوک‌های پرفروش نیویورک‌تایمز که توسط گارت انیس (Garth Ennis) و دریک رابرتسون (Darick Robertson) خلق شده است.

اریک کریپک (Eric Kripke) به عنوان مدیر آن، این سریال توسعه داده است (او همچنین در ساخت سریال Supernatural نیز نقش داشته است). علاوه بر این اریک کریپک فیلم‌نامه این سریال را نوشته و یکی از تهیه‌کننده‌های اجرایی آن نیز است. دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال شامل اریک کریپک (Eric Kripke)، ست روگن (Seth Rogen)، اوان گلدبرگ (Evan Goldberg)، جیمز ویور (James Weaver)، نیل اچ. موریتز (Neal H. Moritz) از کمپانی Original Film و پاون شتی (Pavun Shetty)، فیل اسگریسیا (Phil Sgriccia)، کن لوین (Ken Levin)،‌ جیسون نتر (Jason Netter)، گارت انیس (Garth Ennis)، داریک رابرتسون (Darick Robertson)، دیوید رید (David Reed)، مردیت گلین (Meredith Glynn) و پل گرلونگ (Paul Grellong) می‌باشند. میکائلا استار (Michaela Starr) و جیم مایکلز (Jim Michaels) نیز به عنوان مشاورهای تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند.

سریال The Boys توسط استودیوهای بخش تلویزیونی Sony Pictures، استودیوهای آمازون با همکاری کمپانی Point Grey Pictures و Kripke Enterprises و Original Film تولید شده است.

کلودیا دومیت یکی از بازیگران اصلی سریال سفر در زمان Timeless شبکه NBC است. از کارهای او در عرصه فیلم نیز می‌توان بازی در فیلم Dude نتفلیکس با کارگردانی اولیویا میلچ (Olivia Milch) و ایفای نقش در فیلم Where’d You Go, Bernadette کمپانی Annapurna Pictures و با کارگردانی ریچارد لینکلیتر (Richard Linklater) را نام برد.

کولبی مینیفی را می‌توان در نقش کاراکتر ویرجینیا در سریال Fear the Walking Dead شبکه AMC مشاهده کرد. او همچنین در فیلم چارلی کافمن (Charlie Kaufman) با نام I’m Thinking of Ending Things به همراه جسی باکلی (Jessie Buckley) و جسی پلمونز (Jesse Plemmons) که در حال حاضر در شبکه اینترنتی نتفلیکس در حال پخش است ایفای نقش کرده است. علاوه بر کارهای دیگری که او انجام داده است، او در سریال های The Marvelous Mrs. Maisel و Jessica Jones نیز نقش‌آفرینی کرده است.

منبع:‌ ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.