تریلر فیلم The Midnight Sky منتشر شد

31 October 2020 - 23:00

اولین تریلر فیلم مورد انتظار و علمی تخیلی The Midnight Sky از نتفلیکس به کارگردانی و بازی جورج کلونی (George Clooney) منتشر شد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم ۲۳ دسامبر (۳ دی) در پلتفرم نتفلیکس و در چند سینمای گلچین در همان ماه پخش خواهد شد.

داستان آخرالزمانی این فیلم روایت آگوستین، با بازی کلونی، یک دانشمند تنها در قطب شمال را دنبال می‌کند که تلاش می‌کند از بازگشت سالی، با بازی فلیسیتی جونز (Felicity Jones)، و همکاران فضانوردش به زمین پس از یک فاجعه مرموز جهانی جلوگیری کند. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به دیوید اویلوو (David Oyelowo)، کایل چندلر (Kyle Chandler)، دمیان بیچیر (Demián Bichir)، تیفانی بون (Tiffany Boone) و کائولین اسپرینگال (Caoilinn Springall) اشاره کرد.

کلونی اخیرا در جشنواره فیلم لندن درباره فیلم، از این که چگونه آن‌ها از لنز ۶۵ میلی متری استفاده کردند تا فیلم را در IMAX نشان دهند، صحبت کرد. او همچنین به چند تا از بزرگ‌ترین چالش‌های ساخت فیلم مثل: دمای وحشتناک هوا و سازگار شدن یک بازیگر با تغییر ناگهانی شرایط، اشاره کرد.

مارک ال اسمیت (Mark L. Smith) برای ساخت فیلم از رمان لیلی بروکس دالتون (Lily Brooks-Dalton) به نام صبح بخیر، نیمه شب (Good Morning, Midnight) اقتباس کرد. تهیه‌کنندگان این فیلم، گرنت هزلوف (Grant Heslov)، کلونی، کیت ردمون (Keith Redmon)، بارد دوروس (Bard Dorros) و کلیف رابرتز (Cliff Roberts) هستند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.