تیزر فیلم ترسناک Halloween Kills منتشر شد

31 October 2020 - 20:00

قبل از شیوع بیماری همه‌گیر جهانی، قرار بود فیلم Halloween Kills «هالووین می‌کشد» تاکنون اکران شده باشد، و در حالی که هنوز یکسال تا انتشار این فیلم ترسناک باقی مانده، بلوم‌هاوس تیزر آن را منتشر کرده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این فیلم جدید شاهد بازگشت کارگردان دیوید گوردون گرین (David Gordon Green) هستیم که فیلم Halloween «هالووین» محصول ۲۰۱۸ را کارگردانی کرده بود. با وجود اینکه طی چند دهه گذشته چندین دنباله برای فیلم اصلی ساخته شد که بسیاری از آن‌ها اتفاقات فیلم‌های پیشین را نادیده گرفتند، فیلم محصول ۲۰۱۸ یک دنباله مستقیم برای فیلم اصلی محصول ۱۹۷۸ بود. در این دنباله شاهد بازگشت جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis) برای پنجمین فیلم خودش در فرنچایز بودیم، که همچنین کارگردان فیلم اصلی، جان کارپنتر (John Carpenter) تهیه‌کننده و آهنگساز آن بود.

دیگر بازیگران این فیلم جودی گریر (Judy Greer) و اندی ماتیچاک (Andi Matichak) در کنار چندین بازیگر از فیلم اصلی هستند. تیزر این فیلم را در کانال یوتیوب مشاهده کنید.

فیلم Halloween Kills در تاریخ ۱۵ اکتبر ۲۰۲۱ (۲۳ مهر ۱۴۰۰) و Halloween Ends در تاریخ ۱۴ اکتبر ۲۰۲۲ (۲۲ مهر ۱۴۰۱) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.