فصل دوم سریال Brave New World کنسل شد

1 November 2020 - 12:30

سریال بزرگ شبکه اینترنتی Peacock به کار خود پایان داد. پلتفرم اینترنتی Peacock که متعلق به کمپانی NBCUniversal است سریال Brave New World خود را پس از پخش یک فصل کنسل کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

گزارش‌ها حاکی از این است که دست راست استودیو سازنده این سریال یعنی Universal Cable Productions در حال جست‌ و جو برای پیدا کردن شریکی بین‌المللی جهت ادامه این سریال است. هنوز مشخص نیست که آیا پیدا کردن شریک بین‌المللی منجر به ساخت فصل دوم این سریال خواهد شد یا خیر.

این سریال درام علمی تخیلی بر اساس رمان آلدوس هاکسلی (Aldous Huxley) ساخته شده است. سریال Brave New World که با نقش‌آفرینی دمی مور (Demi Moore) و آلدن ارنرایک (Alden Ehrenreich) همراه بوده است در ابتدا قرار بود که برای شبکه USA Network توسعه داده شود ولی بعدها و به جهت رونمایی شدن از پلتفرم استریمی Peacock که یکی از اولویت‌های اصلی کمپانی NBCUniversal به شمار می‌رود این سریال برای پخش در این شبکه اینترنتی نگه ‌داشته شد.

روند توسعه این سریال از سال ۲۰۱۵ و تحت رئیس قبلی شبکه Syfy با نام دیو هاو (Dave Howe) شروع شده بود. دیوید وینر (David Wiener) یکی از سازندگان سریال Homecoming و گرانت موریسون (Grant Morrison)  تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال برای استودیو Universal Cable Productions بودند. داستان این سریال در آرمان‌شهری که به صلح و ثبات از طریق ممنوعیت تک‌همسری، حریم خصوصی، پول، خانواده و تاریخ دست یافته است روایت می‌شود.

تمام ۹ قسمت فصل اول این سریال در ماه جولای (تیر ماه) زمانی که پلتفرم استریمی Peacock به صورت جهانی منتشر شد پخش شد. منتقدان از این سریال خوششان نیامد و انتقادهای زیادی را نیز از این سریال کردند که در حال حاضر این سریال در سایت RottenTomatoes.com دارای نمره ۴۵ درصد است ولی بینندگان با نمره ۸۱ درصدی از این سریال خوششان آمد.

نماینده Universal Cable Productions و پلتفرم Peacock در طی اعلامیه‌ای دراین‌باره در چهارشنبه گفت:

فصل دومی از سریال Brave New World در شبکه Peacock در کار نخواهد بود. دیوید وینر سریالی تأمل‌ برانگیز و سینمایی را بر اساس رمان آلدوس هاکسلی خلق کرده است. ما قدردان بازیگران و خدمه‌ای هستیم که باعث شدند این سریال به وجود بیاید. ما مشتاق این خواهیم بود که با همکاری دیوید وینر داستان‌های دیگری را در آینده تعریف کنیم.

انتشار پلتفرم استریمی Peacock به دلیل شیوع ویروس کرونا به‌شدت تحت تأثیر بدی قرار گرفت. روند ساخت تعدادی از برنامه‌های اورجینالی که فیلم‌نامه آن‌ها هم نوشته شده بود متوقف و تعطیل شدند و همچنین المپیک توکیو که قرار بود در این پلتفرم پخش شود تأخیر خورد.

بقیه برنامه‌های اورجینال شبکه Peacock شامل سیت‌کام Saved By the Bell و Punky Brewster به همراه Rutherford Falls و سریال Dr. Death و برنامه‌های دیگر که قرار است در آینده پخش شوند می‌باشند.

منبع:‌ ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.