قسمت‌های بعدی از مجموعه فیلم‌های Welcome To The Blumhouse معرفی شدند

1 November 2020 - 13:00

قسمت‌های بعدی از مجموعه فیلم‌های Welcome to the Blumhouse آماده است که شما را با برخی از مسائل امروزی و بااستعدادهایی که جلو و پشت دوربین در این فیلم‌ها نقش داشته‌اند هیجان‌زده کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

آمازون پرایم ویدیو از فیلم‌های فصل بعدی این مجموعه که شامل ۴ فیلم دیگر با نام‌های The Manor ،Black as Night ،Madres و Bingo می‌باشد به عنوان چهار فیلم آخری که از این مجموعه ۸ قسمتی پخش خواهد شد رونمایی کرد. این چهار قسمت در سال ۲۰۲۱ در شبکه اینترنتی آمازون به نمایش درخواهد آمد.

مجموعه فیلم‌های Welcome To The Blumhouse ابتدا در ماه اکتبر امسال (مهر ماه) با معرفی ۴ فیلم اول خود از جمله فیلم The Lie با کارگردانی و نویسندگی وینا سود (Veena Sud)، فیلم Black Box با کارگردانی و نویسندگی امانوئل اوسی-کافور جونیور (Emmanuel Osei-Kuffour Jr)، فیلم Evil Eye با کارگردانی الان داسانی (Elan Dassani) و راجیف داسانی (Rajeev Dassani) و در انتها فیلم Nocturne با کارگردانی و نویسندگی زو کویرک (Zu Quirke) پخش شد.

جنیفر سالکه (Jennifer Salke) رئیس استودیوهای آمازون درباره این مجموعه گفت:

با پخش بسیار موفق چهار فیلم اول این مجموعه که موفقیت آن‌ها حتی از انتظارات ما نیز پیشی گرفته است، بسیار هیجان‌زده و خوشحال هستیم تا فصل بعدی از این مجموعه را که در سال ۲۰۲۱ پخش خواهیم کرد به شما معرفی کنیم. این فیلم‌های مورمور کننده و هیجان‌انگیز نیز در مجموعه بعدی این فیلم‌ها که قطعاً برای بینندگان سرگرم کننده، غافلگیر کننده و شکه کننده خواهد بود ادامه پیدا خواهد کرد.

جرمی گلد (Jeremy Gold) رئیس بخش تلویزیونی کمپانی Blumhouse نیز درباره این مجموعه گفت:

ما بسیار هیجان‌زده و خوشحال هستیم که واکنش مثبت بینندگان این مجموعه از فیلم‌های سری Welcome to the Blumhouse slate را نظاره‌گر هستیم. ما بسیار مفتخر هستیم از کار فوق‌العاده‌ای که این فیلم‌سازهای بااستعداد، بازیگران و خدمه تمام فیلم‌های این مجموعه برای ساخت آن‌ها انجام داده‌اند و ما بسیار هیجان‌زده هستیم تا موج جدیدی از این مجموعه را با فیلم‌سازهای فوق‌العاده‌ای که در ساخت آن‌ها نقش داشته‌اند را به بینندگان معرفی کنیم.

قسمت‌های جدید این مجموعه همانند چهار فیلم اول آن داستان‌سرایی پله‌ای و اورجینال را که مشخصه‌ای از فیلم‌های کمپانی Blumhouse هست را ادامه خواهد داد. این فیلم‌ها با تمرکز بر روی مضامین ناراحت کننده وحشت‌های سازمانی و فوبیاهای شخصی، نسبت به ترس‌های عمیق مردم دیدی متمایز و چشم‌اندازی منحصر به فرد را ارائه می‌کند.

همانند چهار فیلم اول این مجموعه، چهار فیلم بعدی آن نیز اولین مجموعه فیلم‌های اورجینال آمازون در پرایم ویدیو خواهد بود که از نظر موضوعی با قسمت‌های قبلی در ارتباط خواهد بود.

جزئیات داستانی چهار قسمت بعدی این مجموعه و استعدادهای که در این چهار فیلم نقش داشته‌اند شامل فیلم‌های زیر است:

فیلم The Manor

وظیفه نویسندگی فیلم‌نامه این فیلم و کارگردانی آن را آکسل کارولین (Axelle Carolyn) بر عهده داشته است. بازیگرانی که در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند شامل باربارا هرشی (Barbara Hershey)، بروس دیویسن (Bruce Davison)، نیکلاس الکساندر (Nicholas Alexander)، جیل لارسن (Jill Larsen)، فران بنت (Fran Bennett)‌ و کتی آماندا کین (Katie Amanda Keane) می‌باشند. داستان آن بدین شکل است که پس از سکته‌ای ناقص، جودیت آلبرایت به خانه سالمندانی تاریخی و قدیمی منتقل می‌شود که در آنجا او به این مشکوک می‌شود که چیزهایی غیرطبیعی ساکنان این خانه را طعمه خود قرار داده است. برای فرار کردن از آنجا، او مجبور است تا همه کسانی که اطرافش هستند را راضی کند که او درواقع به آنجا تعلق ندارد. این فیلم توسط تهیه‌کنندگان اجرایی از جمله جیسون بلام (Jason Blum)، جرمی گلد، مارسی ویزمن (Marci Wiseman)، لیزا بروس (Lisa Bruce)، سندی کینگ (Sandy King) و ریچارد جی بوسنر (Richard J Bosner) ساخته شده است.

فیلم Black as Night

وظیفه نویسندگی فیلم‌نامه این فیلم را شرمن پین (Sherman Payne) و کارگردانی آن را نیز مارتی لی گو (Maritte Lee Go) بر عهده داشته است. بازیگرانی که در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند شامل آسجا کوپر (Asjha Cooper)، فابریزیو گیدو (Fabrizio Guido)، کریگ تیت (Craig Tate)، کیت دیوید (Keith David)، میسون بوچامپ (Mason Beauchamp)، ابی گیل (Abbie Gayle) و فرانکی اسمیت (Frankie Smith) می‌باشند. داستان این فیلم شامل یک دختر نوجوانی با مشکل اعتماد به نفس می‌باشد که از بعیدترین راه اعتماد به نفس خود را به دست می‌آورد، بدین ترتیب که او تابستانش را همراه با بهترین دوستانش (یک دختری عجیب و پولدار و یک پسری که او همیشه به آن علاقه داشته است) صرف مبارزه با خون‌آشام‌هایی که ساکنین شهر نیواورلئان را طعمه خود قرار داده‌اند می‌کند. این فیلم توسط تهیه‌کنندگان اجرایی از جمله جیسون بلام، جرمی گلد، مارسی ویزمن، لیزا بروس، مگی مالینا (Maggie Malina) و گای استودل (Guy Stodel) ساخته شده است.

فیلم Madres

وظیفه کارگردانی فیلم Madres را رایان زاراگوسا (Ryan Zaragoza) انجام داده است که این فیلم اولین فیلمی است که او کارگردانی کرده است. فیلم‌نامه این فیلم را مارسلا اوچوآ (Marcella Ochoa) و ماریو میسیون (Mario Miscione) با همکاری یکدیگر نوشته‌اند. بازیگرانی که در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند شامل تنوچ هورتا (Tenoch Huerta)، آریانا گوئرا (Ariana Guerra)، اولین گونزالس (Evelyn Gonzalez)، کری کیهیل (Kerry Cahill) و الپیدیا کاریلو (Elpidia Carrillo) می‌باشند. داستان این فیلم بر روی زوجی مکزیکی-آمریکایی تمرکز دارد که آن‌ها در انتظار به دنیا آمدن اولین بچه‌شان هستند و می‌خواهند که در دهه ۱۹۷۰ به جامعه کشاورزی کالیفرنیا مهاجرت کنند. وقتی که همسر او شروع به تجربه علائمی عجیب و غریب و دیدن رؤیاهایی وحشتناک می‌کند، او تصمیم می‌گیرد تحقیق کند که ببیند آیا این علائم مربوط به نفرینی افسانه‌ای یا چیز شیطانی دیگری است. تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم شامل جیسون بلام، جرمی گلد، مارسی ویزمن، لیزا بروس، سانجی شارما (Sanjay Sharma) و متیو میرز (Matthew Myers) می‌باشند.

فیلم Bingo

این فیلم توسط بازیگر و فیلم‌ساز لاتین با نام گیگی سائول گوئررو (Gigi Saul Guerrero) کارگردانی شده است و وظیفه نوشتن فیلم‌نامه آن را نیز شین مک‌کنزی (Shane McKenzie) و گیگی سائول گوئررو با همکاری پری بلکسیر (Perry Blackshear) انجام داده‌اند. داستان این فیلم در منطقه مسکونی اوک اسپرینگز واقع در ایالت آریزونا آمریکا روایت می‌شود که در آن یک گروه مسن قدرتمند و لجوجی در این منطقه زندگی کرده که از اعیان‌نشینی شدن (فرایندی است که در آن محله‌ای قدیمی یا فقیرنشین در یک شهر به محلهٔ طبقهٔ متوسط تبدیل می‌شود؛ این کار معمولاً از راه نوسازی و راندن فقیران از محله انجام می‌شود) سرباز می‌زنند. سردسته گروهشان با نام لوپیتا، آن‌ها را به مانند انجمن و خانواده‌ای کنار هم نگه داشته است ولی در عین حال که آن‌ها از چیزی خبر ندارند می‌فهمند که سالن محبوبشان قرار است به نیرویی بسیار قوی‌تر وحشتناک‌تر از پول فروخته شود. تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم شامل جیسون بلام، جرمی گلد، مارسی ویزمن و رینور شیما (Raynor Shima) می‌باشند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.