الن پیج و پاریس برلک در فیلم کمدی ۱UP ایفای نقش خواهند کرد

2 November 2020 - 15:00

الن پیج (Ellen Page) و پاریس برلک (Paris Berelc) ستاره‌های فیلم ۱UP خواهند بود. ۱UP فیلمی کمدی خواهد بود که در دنیای بازی‌های رایانه‌ای جریان دارد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کایل نیومن (Kyle Newman) وظیفه کارگردانی این فیلم را برای کمپانی BuzzFeed Studios بر عهده دارد. این پروژه اولین فیلم این کمپانی خواهد بود.

جولیا یورکس (Julia Yorks) کار نویسندگی فیلم‌نامه این فیلم را انجام داده است. فیلم‌نامه این فیلم بسیار شبیه به فیلم Pitch Perfect خواهد بود با این تفاوت که این فیلم در دنیای ورزش الکترونیکی یا Esports (به مسابقات ورزشی‌ای گفته می‌شود که با استفاده از بازی‌های ویدئویی برگزار می‌شوند) جریان دارد.

داستان این فیلم بر روی دختر گیمری با نام ویوین لی تمرکز دارد که او به جای مقابله با تبعیض جنسی تصمیم می‌گیرد که تیم eSports دانشگاه خود را ترک کند. با توجه به اینکه بورسیه تحصیلی او با این تصمیمش در معرض خطر قرار گرفته است او مجبور می‌شود که گروه خانمی با استعدادهای متفاوت را برای شرکت در مسابقه‌های eSports در مقابل پسرها جمع کند. با کمک مربی مرموزی که دوباره به این عرصه پای گذاشته و پس از اینکه حرکت GamerGate او باعث رسوایی‌اش شده بود، این خانم جوان گروهی بی‌تجربه را برای شرکت در این مسابقات آموزش می‌دهد تا بتوانند در مقابل بقیه حرفی برای گفتن داشته باشند.

پاریس برلک نقش دختر دانشجو را بازی می‌کند در حالی که الن پیج نقش مربی را در این فیلم بر عهده دارد.

ریچارد الن رید (Richard Alan Reid) از کمپانی BuzzFeed به همراه مایکل فیلیپ (Michael Philip) و جیسون مورینگ (Jason Moring) تولیدکنندگان این فیلم هستند.

فیلم ۱UP اولین فیلمی است که کمپانی BuzzFeed Studios قرار است تولید کند و ساخت این فیلم در راستای هدف آن‌ها که توسعه و تولید فیلم‌هایی است که از نظر اجتماعی مرتبط باشند و برای بینندگان نسل Z (که با نام‌های نسل نت و نسل اینترنت نیز شناخته می‌شود، نام گروهی از مردم است که از اوایل دههٔ ۲۰۰۰ تاکنون زاده شده‌اند؛ و از نسل قبلی یعنی نسل وای (نسل هزاره) متمایزند) ساخته شده باشند.

انتظار می‌رود که مراحل تولید این فیلم در شهر تورنتو کانادا و از ماه نوامبر (آبان ماه) آغاز شود.

کارگردان این فیلم کایل نیومن بیشتر برای کارگردانی فیلم Fanboys مشهور و شناخته شده است که این فیلم یک فیلم سفر جاده‌ای کمدی که شامل گروهی از طرفداران جنگ ستارگان است که قصد دارند به زور وارد مزرعه Skywalker شوند. او همچنین فیلم اکشن کمدی Barely Lethal با بازی بازیگرانی همچون هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld)، سوفی ترنر (Sophie Turner) و ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) را کارگردانی کرده است.

پاریس برلک به تازگی در فیلم کمدی Hubie Halloween نتفلیکس به همراه آدام سندلر (Adam Sandler) نقش‌آفرینی کرده است که این فیلم امسال به سرعت تبدیل به یکی از فیلم‌های بسیار موفق نتفلیکس شد. از دیگر کارهای این بازیگر در حال پیشرفت که قبلاً انجام داده است می‌توان ایفای نقش در سیت‌کام Alexa & Katie نتفلکیس و سریال کمدی Lab Rats: Elite Force دیزنی XD را نام برد.

الن پیج یکی از ستاره‌های سریال پرمخاطب Umbrella Academy نتفلیکس است که فصل دوم آن در ماه جولای (تیر ماه) امسال در این شبکه به نمایش درآمد. این بازیگر برای نقش‌آفرینی خود در فیلم Juno که در سال ۲۰۰۷ پخش شد نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود. او همچنین تجربه قابل ‌توجهی را در صنعت بازی‌ ویدیویی دارد چرا که او در بازی ویدیویی متعلق به استودیو بازی‌سازی Quantic Dream و سونی با نام Beyond: Two Souls ایفای نقش کرده است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.