اطلاعات تازه‌ای از ساخت سریال Hellraiser شبکه HBO منتشر شد

2 November 2020 - 16:00

کلیو بارکر (Clive Barker) برای توسعه سریال Hellraiser شبکه HBO که این سریال اقتباسی است از فرنچایز کلاسیکی به همین نام، به گروه تهیه‌کنندگان اجرایی آن اضافه شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

قبلاً و در ماه آوریل مشخص شده بود که دیوید گوردون گرین (David Gordon Green)  قرار است که چندین قسمت از فصل اول این سریال را کارگردانی کند.

فیلم‌نامه این سریال توسط مارک ورهیدن (Mark Verheiden) که نویسندگی سریال Battlestar Galactica را در کارنامه خود دارد به همراه مایکل دووگرتی (Michael Dougherty) که او هم نویسندگی و کارگردانی فیلم Trick ‘r Treat را در کارنامه خود دارد نوشته شده است. مارک ورهیدن علاوه بر دست داشتن در نوشتن فیلم‌نامه آن، مدیر این سریال نیز است.

تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال شامل مارک ورهیدن، مایکل دووگرتی، دن فرح (Dan Farah) از کمپانی Farah Films یکی از استودیوهای سازنده فیلم Ready Player One، روی لی (Roy Lee) از کمپانی Vertigo Entertainment یکی از سازندگان فیلم ترسناک IT، دنی مک‌براید (Danny McBride) و جودی هیل (Jody Hill) و براندون جیمز (Brandon James) از کمپانی Rough House Pictures به همراه اریک گاردنر (Eric Gardner)، لارنس کوپین (Lawrence Kuppin)، دیوید سالزمن (David Salzman) و مارک توبروف (Marc Toberoff) می‌باشند. مشاوران تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال نیز اندرو فرح (Andrew Farah) و دیوید سالزمن هستند.

این سریال که بر اساس فرنچایز ترسناک Hellraiser و رمان کلیو بارکر (Clive Barker) با نام The Hellbound Heart ساخته خواهد شد قرار است که ادامه‌ای از اسطوره‌شناسی فرنچایز Hellraiser باشد. این فرنچایز در طی ۳۰ سال اخیر جزء یکی از پدیده‌های فرهنگ‌ عامه جهانی شده است و علاوه بر آن ‌یکی از ترسناک‌ترین آن‌ها نیز بوده است. علاوه بر ۱۰ فیلمی که از این فرنچایز پخش شده است، کتاب، کمیک بوک و کالاهای جهانی دیگری نیز از این فرنچایز تولید شده است.

کلیو بارکر درباره ساخت این سریال گفت:

بسیار خوشحالم که به اسطوره Hellraiser حیات جدیدی خواهیم بخشید. زمان آن رسیده است که داستان آن به ریشه‌ها بازگردد. من بسیار مشتاق این هستم که قوی‌ترین عناصر ترسناک و باستانی را به بینندگان جدید را معرفی کنم. تاریک‌ترین شیطان‌ها به زندگی ما انسان‌ها حمله می‌کنند و ما باید قدرت لازم برای دفع کردن این حملات و مقابله با آن‌ها را در خودمان پیدا کنیم.

دن فرح بوده است که توانسته کلیو بارکر و اضافه شدن او به این پروژه را از طریق مارک توبروف انجام دهد.

دن فرح درباره نقش داشتن کلیو بارکر در ساخت این پروژه گفت:

فرنچایز Hellraiser با تصورات و خیال‌پردازی کلیو بارکر آغاز شد و ما بسیار خوشحال و هیجان‌زده هستیم که او در ساخت این پروژه دخیل خواهد بود.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.