جاش دوهامل ستاره فیلم دلهره‌آور Bandit خواهد بود

2 November 2020 - 15:30

جاش دوهامل (Josh Duhamel) قراردادی را جهت ایفای نقش در فیلم دلهره‌آور Bandit، فیلمی با موضوع سرقت امضا کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

وظیفه کارگردانی این فیلم را الن اونگار (Allan Ungar) که در کارنامه خود کارگردانی فیلم لایو اکشن Uncharted با بازی ناتان فیلیون (Nathan Fillion) را دارد بر عهده خواهد داشت.

اریک گوزلان (Eric Gozlan) این فیلم را تحت کمپانی‌اش با نام Goldrush Entertainment banner تولید خواهد بود. تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم نیز شامل آریان فریزر (Arianne Fraser) و دلفین پریرر (Delphine Perrier) از کمپانی Highland Film Group، جاش دوهامل، کرایگ ونمن (Kraig Wenman) و الن اونگار می‌باشند.

فیلم‌نامه این فیلم را کرایگ ونمن نوشته است که بر روی داستان واقعی گیلبرت گالوان جونیور (Gilbert Galvan Jr)، یک آمریکایی تبهکار که از زندان فرار کرده و توانسته از مرز آمریکا به کانادا عبور کند و وارد کانادا شود تمرکز دارد که او در آنجا تبدیل به مجرمی با عنوان راهزن هوایی می‌شود. گیلبرت گالوان جونیور به تغییر قیافه دادن و دزدی از ۶۳ بانک و دزدی طلا و جواهر مشهور شده بود ولی بدنامی او ناشی از بی‌پروایی او در دزدی‌هایش بوده است. او که به صورت مکرر پرواز می‌کرد، خودش در فرست کلاس هواپیماها به شهرهای مختلف جهان در کشورهای مختلف پرواز می‌کرد، حتی گاهی او در یک روز به سه بانک دستبرد می‌زد و بعد برای شام به خانه‌اش پرواز می‌کرد. هنوز رکورد بیشترین دستبردهای پشت سر هم در طول تاریخ کانادا متعلق به گیلبرت گالوان جونیور است.

فیلم‌نامه این فیلم داستان عاشق شدن گیلبرت گالوان جونیور را با خانمی روایت می‌کند که او از پس مخارج این خانم برنمی‌آید و از این طریق او به دستبرد زدن به بانک‌ها روی می‌آورد و کشف می‌کند که او در انجام این کار به طرز فوق‌العاده‌ای خوب است ولی در این حال که او به هیجان این کار اعتیاد پیدا می‌کند، کار او خطرناک و خطرناک‌تر می‌شود و بدنامی او هم در رکوردهایی که او از خود بر جای می‌گذارد بیشتر و بیشتر می‌شود. این اتفاقات باعث جلب توجه پلیسی با استعداد می‌شود که این پلیس قاطعانه تصمیم می‌گیرد که این دزد بانک را به هر قیمتی که شده دستگیر کند. او گروه ویژه‌ای از پلیس را جهت تعقیب کردن او جمع می‌کند. در ادامه این تعقیب و گریز مانند بازی گربه و موشی می‌شود که این دو نفر هر دو تلاش می‌کنند که از دیگری در این تعقیب و گریز پیشی بگیرند.

فیلم‌نامه این فیلم بر اساس رمان پرفروشی با نام The Flying Bandit با نویسندگی رابرت ناکل (Robert Knuckle) و مصاحبه‌های انجام ‌شده‌ روزنامه‌نگاری با نام اد آرنولد (Ed Arnold) با گیلبرت گالوان جونیور نوشته شده است.

کارگردان این فیلم الن اونگار این پروژه را فیلمی پر از اکشن و داستان ناگفته شگفت‌انگیز یکی از شجاعانه‌ترین مجرم کاریزماتیک در تاریخ مدرن امروزی خوانده است. آریان فریزر تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه که فیلم Infamous را با موضع سرقت و با نقش‌آفرینی بلا تورن (Bella Thorne) در کارنامه خود دارد، این فیلم را به این صورت خطاب کرد:

Bandit فیلمی است که هم به مذاق کسانی که به فیلم‌های کلاسیک دلهره‌آور با موضوع سرقت علاقه دارند خوش خواهد آمد و هم به کسانی که هنوز نمی‌دانند که آیا فیلم‌های این ژانر را دوست دارند یا خیر.

از کارهای الن اونگار می‌توان کمک در نویسندگی و کارگردانی فیلم اکشن Gridlocked با نقش‌آفرینی دامینیک پرسل (Dominic Purcell) و استیون لانگ (Stephen Lang) را نام برد. او همچنین در ساخت فیلم Uncharted فن‌فیلم (فیلم یا ویدیویی است که از یک فیلم، برنامهٔ تلویزیونی، کمیک بوک، کتاب یا بازیِ ویدئویی الهام گرفته شده ‌است و هواداران آن را ساخته‌اند نه دارندگان و سازندگان دارای حقِ کپی‌رایت اصلیِ اثر) که با بازی ناتان فیلیون (Nathan Fillion) همراه بود و با منتشر شدن در مراسم کامیک‌کان سال پیش سر و صدای زیادی کرده بود، نقش داشته است.

جاش دوهامل آخرین بار در فیلم رمانتیک The Lost Husband که تبدیل به فیلم موفقی برای نتفلیکس شده بود دیده شده است. پروژه بعدی او فیلم کمدی است با نام The Buddy Games که قرار است در تاریخ ۲۴ نوامبر (۴ آذر ماه) پخش شود.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.