تام هاردی و بازیگران دیگری به فیلم The Things They Carried پیوستند

3 November 2020 - 10:00

در تازه‌ترین و احتمالاً جذاب‌ترین خبری که از بازار مجازی فیلم آمریکا تا به الآن منتشرشده است، تای شریدان (Tye Sheridan)، نامزد اسکار تام هاردی (Tom Hardy)، بیل اسکارشگورد (Bill Skarsgard)، پیت دیویسون (Pete Davidson)، اشتون سندرز (Ashton Sanders)، مارتین سنسمایر (Martin Sensmeier)، مویسس آریاس (Moises Arias) و انگوس کلاود (Angus Cloud) با یکدیگر در فیلم جنگ ویتنامی The Things They Carried همبازی خواهند شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

روپرت سندرز کارگردان فیلم Snow White And The Huntsman کارگردانی این اثر را بر اساس مجموعه داستان‌های تحسین‌شده‌ی تیم اوبراین (Tim O’Brien) که در مورد یک جوخه از سربازان جوانی که در خط مقدم جبهه‌ی جنگ ویتنام حضور دارند و تجربیات آن‌ها است را انجام می‌دهد.

اسکات بی. اسمیت (Scott B. Smith)، نویسنده‌ی نامزد اسکار از فیلم A Simple Plan وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه‌ی اقتباسی این عنوان را بر عهده خواهد داشت. او شورانری سریال The Peripheral که هم‌اکنون توسط کمپانی Amazon در دست ساخت قرار دارد را نیز در کنار خالقان سریال Westworld یعنی جوناتان نولان (Jonathan Nolan) و لیزا جوی (Lisa Joy) بر عهده دارد.

فینالیست جایزه‌ی پولیتزر اوبراین در اواخر دهه‌ی ۶۰ میلادی در ویتنام خدمت کرد و تجربیاتش بر روی آثارش نیز نمایان است. در The Things They Carried که غالباً در مقاطع راهنمایی و دبیرستان در سرتاسر آمریکا تدریس می‌شود، او داستان مردان جوانی از دسته‌ی تفنگداران دریایی ایالات‌متحده‌ی آمریکا را تعریف می‌کند؛ جوخه‌ای از سربازان که به نبرد زمینی در جنگ مذکور فرستاده می‌شوند. مردان جوانی که روستایی را پس از روستایی دیگر در میان هرج‌ومرج و آشوب پشت سر می‌گذارند و تلاش می‌کنند تا راهشان را از میان هزارتوی در حال رشدی از مشکلات جسمی، ذهنی و احساسی درحالی‌که برای بقای عقل، معصومیت و یکدیگر مبارزه می‌کنند، پیدا کنند.

این اثر در سال ۱۹۹۰ جایزه‌ی ملی حلقه‌ی منتقدان کتاب را دریافت و لقب بهترین کتاب نیویورک‌تایمز را از آن خود کرد. داستان‌های درون این مجموعه پیش‌تر در قالب نمایش بر روی صحنه‌های تئاتر و در قالب یک فیلم با عنوان A Soldier’s Sweetheart محصول ۱۹۹۸ و با درخشش کیفر ساترلند (Kiefer Sutherland) بر روی پرده‌ی نقره‌ای مورد اقتباس قرارگرفته‌اند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.