فیلم‌برداری فیلم Red Notice با بازی رایان رینولدز به اتمام رسید

3 November 2020 - 12:30

رایان رینولدز (Ryan Reynolds) اعلام کرد که فیلم‌برداری فیلم نتفلیکس با نام Red Notice رسماً به اتمام رسید و او همچنین عکس‌هایی را از این فیلم در شبکه اجتماعی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

رایان رینولدز در این فیلم اکشن کمدی در نقش بزرگ‌ترین کلاه‌بردار جهان نقش‌آفرینی کرده است. دوئین جانسون (Dwayne Johnson) نیز در این فیلم نقش پلیس اینترپلی را بازی کرده است که کاراکتر او بهترین ردیاب مجرمانی است که در جهان این فیلم وجود دارد. ستاره فیلم Wonder Woman 1984 گل گدوت (Gal Gadot) در این فیلم به عنوان بزرگ‌ترین دزد آثار هنری در جهان ایفای نقش کرده است. کارگردان این فیلم راوسون مارشال تربر (Rawson Marshall Thurber) است که از کارهای او می‌توان کارگردانی فیلم Central Intelligence با بازی کوین هارت (Kevin Hart) و دوئین جانسون و فیلم Skyscraper را نام برد.

با این حال، با توجه به سه بازیگر بزرگی که در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند و بودجه عظیم نتفلیکس برای ساخت این فیلم، انتظارات مخاطبان و منتقدان از این فیلم بسیار بالاست. داستان این فیلم بر روی کاراکترهای رایان رینولدز و دوئین جانسون تمرکز دارد که آن‌ها مجبور می‌شوند که برای پیدا کردن دزد آثار هنری (با بازی گل گدوت) با یکدیگر همکاری کنند. فیلم‌برداری فیلم Red Notice از ماه ژانویه (دی ماه) آغاز شده بود که در ماه مارس و به علت شیوع گسترده ویروس کرونا و وضعیت جهانی متوقف شد. فیلم‌برداری این فیلم دوباره در ماه سپتامبر (شهریور ماه) با شرایطی آغاز شد که دوئین جانسون آن را محافظانه‌ترین شرایط جهت حفاظت خدمه از ویروس کرونا نامید. هم دوئین جانسون و هم رایان رینولدز عکسی را از خدمه و بازیگران این فیلم که لباس‌های مخصوصی جهت محافظت از کرونا را پوشیده و ماسک زده بودند را منتشر کرده‌اند و این‌طور که به نظر می‌رسد روند حفاظت خدمه و بازیگران این فیلم در مقابله با ویروس کرونا مانند همان چیزی که دوئین جانسون دراین‌باره گفته است کاملاً امن است.

رایان رینولدز مجموعه‌ای از عکس‌های پشت صحنه مربوط به این فیلم را در شبکه اجتماعی خود در اینستاگرام منتشر کرد که این عکس‌ها نشان از این می‌دهد که فیلم‌برداری این فیلم در روز پنج‌شنبه تمام شده است و همچنین او از طرح داستانی این فیلم اکشن کمدی نیز رونمایی کرد. عکس‌هایی که رایان رینولدز در اینستاگرام خود گذاشته است شامل عکس‌هایی است با حضور دوئین جانسون، گل گدوت و تاندر و این عکس‌ها چندین مکان که این فیلم در آن‌ها فیلم‌برداری شده است را نشان می‌دهد از جمله مکانی با منطقه گرمسیری و همچنین فضاهای داخلی مکان‌هایی که به نظر می‌رسد در این‌ها جنگ رخ داده است. حتی یکی از این عکس‌ها نشان می‌دهد که تکنیک‌های تولید مجازی که در ساخت سریال The Mandalorian از آن‌ها استفاده شده است در این فیلم نیز به کار رفته است. شما می‌توانید نمونه عکسی که رایان رینولدز در اینستاگرام خود منتشر کرده است را در زیر ببینید:

رایان رینولدز دقیقه مشخص نکرده است که آیا کل مراحل فیلم‌برداری این فیلم به اتمام رسیده یا تنها فیلم‌برداری صحنه‌های مربوط به او تمام شده است ولی باز با این حال پست او در این شبکه اجتماعی نشان می‌دهد که حداقل فیلم‌برداری این فیلم در حال اتمام است. هنوز خبری از شبکه نتفلیکس مبنی بر اینکه این فیلم را در چه تاریخی پخش خواهد کرد منتشر نشده است ولی روند کار این شبکه به این صورت است که آن‌ها همیشه تاریخ اکران فیلم و سریال‌های خود را یک ماه با بیشتر از زمانی که قرار است آن فیلم یا سریال منتشر شود اعلام می‌کنند. با توجه به اینکه به نظر می‌رسد روند فیلم‌برداری این فیلم به اتمام رسیده است می‌توان انتظار داشت که این فیلم در اواخر سال ۲۰۲۱ در نتفلیکس پخش شود.

عکس‌هایی که رایان رینولدز از خدمه و بازیگران این فیلم در سر صحنه فیلم‌برداری منتشر کرده است علاوه بر اینکه نشان می‌دهد آن‌ها لحظات خوبی و سرگرم‌کننده‌ای را سپری کرده‌اند، همچنین نشان می‌دهد که مکان‌های مختلفی از جهان که قرار بود در این فیلم به آن تنوع ببخشد به علت شرایط سخت کار کردن خدمه و بازیگران برای حفاظت آن‌ها از ویروس کرونا قربانی نشده است. واضح است که فیلم Red Notice از روش‌های قدیمی مانند پرده سبز و همچنین روش جدید تولید مکان‌های مجازی استفاده کرده است تا نشان دهد که کاراکترهای این فیلم به ماجراجویی جهانی رفته‌اند و ما امیدواریم که این روش تولید به صحنه‌های خنده‌دار و جذاب و درگیر کننده‌ای برای مخاطبان تبدیل شود.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.