دنی ترخو به فیلم مهیج American Sicario پیوست

3 November 2020 - 12:00

بازیگر سری فیلم‌های Machete با نام دنی ترخو (Danny Trejo) به تازگی قراردادی را جهت ایفای نقش در فیلم اکشن دلهره‌آوری با موضوع کارتل با نام American Sicario امضا کرده است. کمپانی VMI Worldwide یکی از تولیدکنندگان این فیلم خواهد بود و قرار است که این کمپانی این فیلم را در مراسم American Film Market ارائه دهد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم قرار است که داستان واقعی ادگار والدز ویارئال (Edgar Valdez Villarreal) شناخته شده با لقب La Barbie یا The Barbie، یک قاچاقچی مواد مخدر آمریکایی-مکزیکی و یک ستوان عالی‌رتبه از کارتل Beltrán Leyva (اکنون این کارتر منحل شده است) را تعریف کند. ادگار والدز ویارئال که در حال حاضر ۴۹ سال سن دارد، در زندان USP Coleman II واقع در فلوریدا آمریکا زندانی است.

فیلیپ حداد (Philippe Haddad) در نقش ویارئال و دنی ترخو در نقش پدرو، پدر شریک قاچاقچی مواد مخدر ادگار والدز ویارئال با نام گلوریا که کالی مورالس (Cali Morales) نقش گلوریا را بازی خواهد کرد نقش‌آفرینی خواهد کرد. بقیه بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد شامل موریس کامپت (Maurice Compte)، مایا استوجان (Maya Stojan)، دیونیزیو باسکو (Dionysio Basco) و جیلن مور (Jaylen Moore) خواهند بود. مراحل فیلم برداری این فیلم در حال حاضر در ایالت نوادا امریکا آغاز شده است.

وظیفه کارگردانی این فیلم بر عهده راجا کالینز (Raja Collins) است که این فیلم اولین فیلمی است که او قرار است کارگردانی کند. فیلم‌نامه این فیلم را ریچ رونات (Rich Ronat) نوشته است که او در کارنامه خود نویسندگی فیلم‌نامه فیلم Grand Isle با بازی نیکلاس کیج (Nicolas Cage) و فیلم Rising Hawk با نقش‌آفرینی رابرت پاتریک (Robert Patrick) را دارد. این فیلم توسط کمپانی GFG Entertainment ساخته می‌شود. راس کمپبل (Ross Campbell)، موریس کامپت (Maurice Compte) و راجا کالینز به عنوان مدیر تولید این فیلم در ساخت آن نقش خواهند داشت. فیلیپ حداد، ریگان ماچادو (Rigan Machado)، جیلن مور، برایان واکر (Brian Walker) و گلن بارنزفلد (Glen Barensfeld) تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم خواهند بود.

به دست آوردن حقوق مربوط به ساخت فیلمی بر اساس این شخصیت توسط جسیکا بنت (Jessica Bennett) از کمپانی VMI Worldwide و راجا کالینز انجام شده است.

راجا کالینز درباره ساخت این فیلم گفت:

زمانی که من این داستان واقعی شگفت‌انگیز را شنیدم متوجه شدم که این فیلمی خواهد بود که مخصوص من است و من باید آن را کارگردانی کنم، چرا که این فیلم چشم‌اندازی واقعی از زندگی رئیس کارتل است. فیلیپ حداد فیلم‌نامه این فیلم را به من داد و ما می‌دانستیم که دنی ترخو بهترین بازیگر برای ایفای نقش پدرو، به همراه موریس کامپت و تمامی بازیگران دیگر این فیلم هستند. ما با همکاری کمپانی VMI Worldwide این فیلم را خواهیم ساخت و ما برای تولید این فیلم بسیار هیجان‌زده هستیم تا بتوانیم آن را منتشر کنیم.

آندره رلیس (Andre Relis) مدیرعامل کمپانی VMI Worldwide نیز درباره این فیلم گفت:

ما تجربه بسیار خوبی را هنگام کار کردن با راجا کالینز و تولید فیلم Grand Isle داشتیم و ما نمی‌توانستیم بعد از این تجربه جهت حمایت او فرصت کارگردانی او را در این فیلم از او بگیریم. داستان واقعی این کاراکتری که در این فیلم آن را تعریف خواهیم کرد هنوز بررسی نشده است و در فیلم‌نامه این فیلم مقدار مناسبی از صحنه‌های اکشن نیز وجود دارد.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.