تریلر فیلم Stand-In منتشر شد

3 November 2020 - 18:30

کمپانی Saban Films تریلر فیلم کمدی Stand-In، که بزودی اکران می‌شود را با بازی بازیگر برنده جایزه گلدن گلوب، درو بریمور (Drew Barrymore)، با کارنامه بازی در سریال Santa Clarita Diet و فیلم Grey Gardens، در کنار بازیگر نامزد جایزه امی جیمی بابیت (Jamie Babbit)، با کارنامه بازی در سریال Silicon Valley، منتشر کرد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

فیلم Stand-In داستان یک بازیگر کمدی ناراضی، که به دلیل فرار از پرداخت مالیات ورشکست شده و جایگزین جاه‌طلب و ستایشگر اوست. بازیگر کمدی، جایگزینش را برای انجام خدمات اجتماعی به جای خودش استخدام می‌کند. وقتی بازیگر زن شروع به استفاده از جایگزین در تمام بخش‌های زندگی خود برای فرار از خواسته‌های استرس‌زا در قالب شهرت می‌کند، یک رابطه وابسته دو طرفه ایجاد می‌شود. در نهایت جایگزین شروع به گرفتن هویت، شغل و نامزد بازیگر می‌کند و در آخر او را از خانه خودش بیرون می‌کند.

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به مایکل زیگن (Michael Zegen)، پیش‌تر دیده شده در سریال The Marvelous Mrs. Maisel، بازیگر نامزد جایزه امی الی کمپر (Ellie Kemper)، شناخته شده برای بازی در Bridesmaids و Unbreakable Kimmy Schmidt، تی جی میلر (T.J. Miller)، با کارنامه بازی در Deadpool و Silicon Valley، و بازیگر برنده جایزه امی هالند تیلور (Holland Taylor) که در Two and a Half Men و Legally Blonde بازی کرده است، اشاره کرد.

این فیلم که یک انتخاب رسمی از طرف جشنواره The Tribeca Film است توسط سم بین (Sam Bain)، نویسنده فیلم‌نامه‌های Four Lions و Magicians، نوشته شده است و تهیه‌کنندگی آن بر عهده کدی ونسیریکول (Caddy Vanasirikul) و براین اوشی (Brian O’Shea) از کمپانی The Exchange، امبر تروسدل (Ember Truesdell) و کریس میلر (Chris Miller) از Flower Films و تام مک‌نالتی (Tom McNulty)، است.

کمپانی Saban Films در کنار درو بری مور (Drew Barrymore) و نانسی یوونن (Nancy Juvonen) از Flower Films؛ کریستل کونان (Christelle Conan)، اندرس اردن (Anders Erden)، سایمون ویلیامز (Simon Williams) از Ingenious Media؛ نات مک‌کورمیک (Nat McCormick)، جیوانا تریشیتا (Giovanna Trischitta) از The Exchange؛ میسدی ریگلی-میلر (Misdee Wrigley-Miller)، جین هنکاک (Jayne Hancock)، راس بابیت (Ross Babbit)، دنی تیپر (Danny Tepper) از Wrigley Media Group؛ جان جنکس (John Jencks)، جوی سیمپسون (Joe Simpson)، جی تیلور (Jay Taylor)، و سم بین (Sam Bain) از J3، تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم را برعهده دارند.

فیلم Stand-In 11 دسامبر (۲۱ آذر) در سینما‌های گلچین و به صورت دیجیتالی پخش خواهد شد.

تریلر این کمدی را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

منبع: Comingsoon

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.