کریستوفر واکن به سریال Severance پیوست

3 November 2020 - 19:30

بازیگر برنده جایزه اسکار، کریستوفر واکن (Christopher Walken)، در کنار آدام اسکات (Adam Scott)، پاتریشیا آرکت (Patricia Arquette)، ترامل تیلمن (Tramell Tillman)، جن تالوک (Jen Tullock)، زک چری (Zach Cherry)، بریت لور (Britt Lower)، جان تورتورو (John Turturro) در درام مهیج کمپانی اپل به نام Severance و به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اجرایی بن استیلر (Ben Stiller) بازی خواهند کرد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

سریال Severance در صنایع Lumen اتفاق می‌افتد، کمپانی‌ای که به دنبال آن است که میان زندگی و کار با روش تفکیک (یا همان severance) تعادل برقرار کند که به موجب آن خاطرات کار و خارج از کار از یکدیگر جدا می‌شوند. اسکات نقش مارک را بازی خواهد کرد، کارمندی با یک گذشته سیاه که تلاش می‌کند خودش را جمع کند.

واکن نقش بارت، رئیس بخش اپتیک و طراحی صنایع Lumen، را بازی می‌کند.

این سریال توسط دن اریکسون (Dan Erickson) نوشته و ساخته شده است. فیلم‌نامه Severance اولین فیلم‌نامه تلویزیونی‌ای بود که در مجموعه Bloodlist در سال ۲۰۱۶ ثبت شد.

کریس بلک (Chris Black) در کنار اریکسون، استیلر و نیکی وین‌استوک (Nicky Weinstock) و جکی چان (Jackie Cohn) از کمپانی Red Hour Productions تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده دارند. اسکات و آرکت همچنین در تهیه‌کنندگی نیز فعالیت دارند. مارک فریدمن (Mark Friedman) در زمینه تهیه‌کنندگی اجرایی و اجرا در کنار اریکسون فعالیت خواهد داشت. استودیو Red Hour Productions استودیو ضبط سریال خواهد بود.

این نقش برای بار دیگر واکن را با تورتورو متحد می‌کند، همانطور که پیش‌تر واکن در فیلم The Jesus Rolls ساخته تورتورو دیده شد. او همچنین اخیرا در کنار رابرت د نیرو (Robert De Niro) و اوما تورمن (Uma Thurman) در فیلم The War With Grandpa بازی کرد و بعدها نیز در فیلم Wild Mountain Thyme از جان پاتریک شنلی (John Patrick Shanley) با بازی در کنار جیمی درنان (Jamie Dornan)، امیلی بلانت (Emily Blunt) و جان هم (Jon Hamm) که در دسامبر منتشر می‌شود، دیده خواهد شد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.