ایزابل فورمن در پیش‌درآمد Orphan: First Kill هم حضور خواهد داشت

3 November 2020 - 21:30

جولیا استایلز (Julia Stiles) به فیلم Orphan: First Kill «یتیم: اولین قتل» پیش‌درآمد فیلم ترسناک Orphan پیوست. ایزابل فورمن (Isabelle Fuhrman) که در فیلم محصول ۲۰۰۹ نقش اصلی را بازی کرد، برای بازی در نقش نمادین استر برخواهد گشت. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

ویلیام برنت بل (William Brent Bell) در حال فیلمبرداری Orphan: First Kill در وینیپگ است. برای اینکه فورمن پس از ۱۱ سال بتواند دوباره نقش سابق خودش را بازی کند، فیلمسازان از فیلمبرداری از نمای دور و یک تیم گریم حرفه‌ای استفاده خواهند کرد.

در Orphan: First Kill، لینا کلامر از بیمارستان روانی استونی فرار کرده و به آمریکا می‌رود تا خودش را به جای دختر گمشده یک خانواده ثروتمند جا بزند. اما زندگی جدید لینا به عنوان استر دچار مشکل شده و او را در برابر مادری قرار می‌دهد که به هر قیمتی از خانواده‌اش محافظت می‌کند.

آثار قبلی استایلز شامل فیلم‌های Hustlers «شیادان»، Jason Bourne «جیسون بورن»، Silver Linings Playbook «دفترچه امیدبخش»، و سریال Dexter «دکستر» که به خاطر آن نامزد جایزه گلدن گلوب و امی شد.

فورمن قبلا در فیلم The Hunger Games «بازی‌های گرسنگی» بازی کرده است. او در فیلم Escape Room 2 «اتاق فرار ۲» حضور دارد که سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

منبع: Deadline

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.