جرمی آیرونز همبازی جورج مکای در فیلم Munich شد

4 November 2020 - 14:30

جرمی آیرونز (Jeremy Irons) نقش نویل چمبرلین (Neville Chamberlain) را در فیلم Munich محصول Netflix که اقتباسی از رمان تحسین‌شده‌ی رابرت هریس (Robert Harris) است، ایفا خواهد کرد. کریستین شووچو (Christian Schwochow) از سریال The Crown کارگردانی این عنوان را بر اساس فیلم‌نامه‌ای از بن پاور (Ben Power) نویسنده‌ی مجموعه‌ی The Hollow Crown انجام خواهد داد. اندرو ایتون (Andrew Eaton) تهیه‌کنندگی آن را زیر پرچم کمپانی خودش Turbine Studios بر عهده خواهد داشت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

جورج مکای (George McKay)، جنیس نیوونر (Jannis Niehwöhner)، ساندرا هولر (Sandra Hüller)، لئو لیزا فرایز (Liv Lisa Fries)، آگوست دیل (August Diehl) و آرین دوهرتی (Erin Doherty) دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود. همچنین مارتین ووتکه (Martin Wuttke) از فیلم Inglourious Basterds نیز در نقش آدولف هیتلر ظاهر خواهد شد.

سال ۱۹۳۸ است و اروپا جنگی عظیم را در مقابل خود دارد. فیلم هیو لگات، یک کارمند دولت بریتانیا و پل ون هارتمن، دیپلمات آلمانی که برای یک کنفرانس اضطراری به مونیخ رفته‌اند را دنبال می‌کند. همزمان با آغاز مذاکرات، این دو دوست قدیمی یکدیگر را در مرکز تاروپود یک بازی سیاسی و خطری بسیار جدی می‌یابند.

فیلم هم‌اکنون درراه آلمان است و در بریتانیا نیز فیلم‌برداری انجام خواهد شد. نتفلیکس آن را در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد کرد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.