دونال لوگ به جمع بازیگران فیلم Resident Evil پیوست

4 November 2020 - 13:00

دونال لوگ (Alum Donal Logue) بازیگر سریال Gotham به جمع گروه بازیگری فیلم Resident Evil اضافه شد. او قرار است نقش فرمانده آیرون را در دنیای این فیلم بازی کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم Resident Evil توسط یوهانس رابرتس (Johannes Roberts) کارگردانی خواهد شد و وظیفه تولید این فیلم بر عهده کمپانی Constantin Film می‌باشد. از دیگر بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد می‌توان کایا اسکودلاریو (Kaya Scodelario)، هانا جان کامن (Hannah John-Kamen)، رابی امل (Robbie Amell)، تام هاپر (Tom Hopper)، اوان جوگیا (Avan Jogia) و نیل مک‌دونا (Neal McDonough) را نام برد.

دو بازیگر دیگر با نام‌های چاد روک (Chad Rook) که سابقه نقش‌آفرینی در سریال The Flash را دارد و همچنین لیلی گائو (Lily Gao) بازیگر سریال The Handmaid’s Tale نیز برای بازی در این فیلم به عنوان نقش فرعی انتخاب شده‌اند.

همان‌طور که قبلاً اعلام شده بود کایا اسکودلاریو نقش کلیر ردفیلد، هانا جان کامن نقش جیل ولنتاین، رابی امل نقش کریس ردفیلد، تام هاپر نقش آلبرت وسکر، اون جوگیا نقش لیون اس کندی و نیال مک‌دوناف نقش ویلیام بیرکین را در این فیلم بازی خواهند کرد.

رابرت کولزر (Robert Kulzer) از کمپانی Constantin Film این فیلم را با همکاری جیمز هریس (James Harris) از کمپانی (Shop Productions) و هارتلی گورنشتاین (Hartley Gorenstein) تولید خواهند کرد. مارتین موسکوویچ (Martin Moszkowicz) مدیرعامل کمپانی Constantin Film به همراه ویکتور هادیدا (Victor Hadida) از کمپانی Davis Film تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم خواهند بود. الکس وستمور (Alex Westmore) و کالین اسکالی (Colin Scully) از کمپانی Constantin Film بر تولید این پروژه نظارت خواهند داشت.

وظیفه پخش این فیلم در آمریکا به عهده کمپانی Screen Gems که متعلق به کمپانی Sony Pictures است خواهد بود در حالی که خود Sony Pictures این فیلم را در دیگر نقاط جهان منتشر خواهد کرد و کمپانی Constantin Films هم در کشورهای آلمانی زبان در انتشار آن نظارت خواهد کرد. همچنین کمپانی Elevation این فیلم را در کانادا و کمپانی Metropolitan این فیلم را در فرانسه منتشر خواهند کرد.

دونال لوگ در پنج فصل از سریال Gotham شبکه فاکس حضور داشته و به تازگی در سریال Dummy شبکه Quibi ایفای نقش کرده است. از بقیه کارهای او می‌توان بازی در فیلم The Cloverfield Paradox ،Blade و سریال Law & Order: Special Victims Unit را نام برد.

شش فیلمی که تا به حال بر اساس بازی Resident Evil و با کارگردانی پل دبلیو. اس. اندرسون (Paul W.S. Anderson) و هنرنمایی میلا یوویچ (Milla Jovovich) ساخته شده است موفق شدند در مجموع فروشی بیش از ۱.۲ میلیارد دلار را در باکس آفیس جهانی کسب کنند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.