جان تورتورو به جمع بازیگران سریال Severance اپل پیوست

4 November 2020 - 12:00

جان تورتورو (John Turturro) به عنوان بازیگر اصلی برای ایفای نقش در کنار آدام اسکات (Adam Scott)، پاتریشا آرکت (Patricia Arquette)، ترامل تیلمن (Tramell Tillman)، جن تولوک (Jen Tullock)، زک چری (Zach Cherry) و بریت لوئر (Britt Lower) در سریال درام دلهره‌آور آینده اپل با نام Severance که بن استیلر (Ben Stiller) قرار است آن را کارگردانی کند حاضر خواهد شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان این سریال در کمپانی Lumen Industries روایت می‌شود که این کمپانی می‌خواهد توازن بین کار و زندگی شخصی افراد را با روشی با نام (Severance Procedure) که این روش خاطره‌های کاری و غیر کاری یک فرد را از هم جدا می‌کند وارد مرحله جدیدی کند. آدام اسکات در نقش کارکاتر مارک، یک کارمند با گذشته‌ای تاریک که میخواهد خود را جمع و جور کند در این سریال نقش‌آفرینی می‌کند.

جان تورتورو نقش کاراکتر ایروینگ، یک کارمند قدیمی قابل اعتماد کمپانی Lumen Industries را بازی خواهد کرد.

این سریال توسط دن اریکسون (Dan Erickson) خلق شده است و او همچنین فیلم‌نامه آن را نیز نوشته است که فیلم‌نامه این سریال اولین فیلم‌نامه تلویزیونی بود که موفق به شرکت در مراسم سالیانه Bloodlist در سال ۲۰۱۶ شد.

تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال شامل کریس بلک (Chris Black) به همراه دن اریکسون، بن استیلر و نیکی وینستاک (Nicky Weinstock) و جکی چان (Jackie Cohn) از کمپانی Red Hour Productions می‌باشند. آدام اسکات و پاتریشا آرکت به عنوان تولیدکنندگان این سریال در ساخت آن نیز نقش خواهند داشت. همچنین مارک فریدمن (Mark Friedman) به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و مدیر این سریال به همراه دن اریکسون در ساخت این سریال نقش خواهد داشت. استودیو تولیدکننده این سریال هم Endeavor Content خواهد بود.

از کارهای جان تورتورو می‌توان بازی در سریال تحسین شده شبکه HBO با نام The Night Of را نام برد که او به خاطر بازیش در این سریال برنده جایزه امی نیز شده است. او در فیلم The Batman با کارگردانی مت ریوز (Matt Reeves) که در آینده منتشر خواهد شد در نقش رئیس مافیایی با نام کارمین فالکون در حال نقش‌آفرینی است. همچنین او اخیراً در سریال The Plot Against America شبکه HBO نیز دیده شده است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.