تاریخ اکران فیلم Vanguard جکی چان در آمریکای شمالی مشخص شد

4 November 2020 - 12:30

کمپانی Gravitas Ventures حقوق مربوط به انتشار فیلم اکشن Vanguard با کارگردانی استنلی تانگ (Stanley Tong) و نقش‌آفرینی جکی چان (Jackie Chan) را در آمریکای شمالی به دست آورده است. آن‌ها پوستری را نیز از این فیلم منتشر کردند که در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید:

داستان این فیلم بر روی کمپانی امنیتی سری با نام Vanguard تمرکز دارد که این کمپانی آخرین امید حسابداری جهت زنده ماندن است چرا که این حسابدار توسط کشنده‌ترین سازمان مزدورانی که در جهان این فیلم وجود دارد مورد هدف قرار گرفته است.

همان‌طور که گفته شد این فیلم توسط استنلی تانگ کارگردانی شده است که تولید این فیلم حاصل نهمین همکاری او با جکی چان است. داستان فیلم Vanguard در شهرهای لندن، دبی، زامبیا و شهری باستانی در هند و با صحنه‌های اکشن فوق‌العاده که در آسمان، دریا و زمین رخ می‌دهد جریان دارد. از دیگر بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند می‌توان یانگ یانگ (Yang Yang)، آی لون (Ai Lun)، مو قیمیا (Mu Qimiya)، خو رووهان (Xu Ruohan) و زو ژنگتینگ (Zhu Zhengting) را نام برد.

کارگردان این فیلم استنلی تانگ درباره پخش این فیلم در آمریکای شمالی گفت:

آخرین فیلم اکشن من با نام Vanguard در تاریخ ۲۰ نوامبر در سینماهای آمریکای شمالی اکران خواهد شد. ما این فیلم را در ۹ شهر و ۵ کشور با نام‌های لندن، دبی، زامبیا، هند و چین فیلم‌برداری کرده‌ایم. ما در طی تولید این فیلم بسیار تجربه کسب کردیم. هر وقت که من با جکی چان همکاری می‌کنم، ما همیشه تلاش می‌کنیم که با ایده‌های جدید و تولید فیلمی عالی بینندگان خود را تحت تأثیر قرار دهیم. مخصوصاً این دفعه چرا که ما این بار در این فیلم ایده‌های جدید بسیار زیادی را به کار برده‌ایم. امیدوارم که مخاطبین واقع در آمریکای شمالی از این فیلم خوششان بیاید. من بسیار خوشحالم که توانسته‌ایم با کمپانی Gravitas Ventures همکاری کنیم تا بتوانیم این فیلم را در آمریکای شمالی پخش کنیم.

کامرون مور (Cameron Moore) مدیر ارشد بخش توزیع فیلم‌های سینمایی کمپانی Gravitas Ventures نیز دراین‌باره گفت:

اولین باری که فیلم Vanguard را دیدم، به سرعت جذب ماجراجویی‌های اکشن بزرگ و سرگرم‌کننده این فیلم شدم. وسعت این فیلم شگفت‌انگیز است و به علت اینکه این فیلم در چندین کشور فیلم‌برداری شده و همچنین صحنه‌های اکشن متنوعی که در دریا، هوا و زمین در این فیلم رخ می‌دهد باعث شده است که این فیلم یکی از فیلم‌های واجب برای تماشا در سینماها باشد. Vanguard فیلم اکشن ماجراجویی فوق‌العاده‌ای است که با نقش‌آفرینی هنرپیشه افسانه‌ای جکی چان در رأس آن همراه است. من بسیار منتظر این هستم که مخاطبین آمریکای شمالی این فیلم را تماشا کنند.

کمپانی Gravitas Ventures در حال برنامه‌ریزی است تا بتواند این فیلم را به صورت گسترده در سینماهای ایالات‌متحده آمریکا و کانادا در تاریخ ۲۰ نوامبر (۳۰ آبان ماه) اکران کند.

منبع: کامینگ‌سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.