مایکل فاسبندر آینده‌ای مبهم در X-Men دارد

27 December 2016 - 20:00

بعد از پایان ناامید کننده‌ای که سگانه‌ی اول فیلم X-Men «مردان ایکس» داشت، کمپانی فاکس تصمیم گرفت به نحوی این فرانچایز را ریبوت کند. فیلم به گذشته برده شد و داستان اولین مردان ایکس را زمانی که جوان بودند بیان می‌کرد. بسیاری از طرفداران قبول دارند که بازی مایکل فاسبندر (Michael Fassbender) در نقش مگنتو (Magneto) انتخابی عالی بوده است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

مایکل فاسبندر در سه فیلم X-Men: First Class و X-Men: Days of Future Past «مردان ایکس: روزهای آینده گذشته» و X-Men: Apocalypse «مردان ایکس: آخرالزمان» در نقش مگنتو بازی کرده است و این موضوع نشان دهنده‌ی آن است که او به قرارداد خود با فاکس عمل کرده است و حالا این قضیه، بازگشت فاسبندر به فرانچایز را با شک و تردیدهایی همراه کرده است؛ حتی خود  مایکل فاسبندر از بازگشت خود مطمئن نیست.

erik-lensner-magneto

به تازگی مایکل فاسبندر میهمان برنامه‌ی The Empire Film Podcast بود در و موضوع مورد بحث این برنامه آخرین نقش آفرینی او در فیلم Assassin’s Creed بود. یکی از سوالاتی که از او سوال پرسیده شد این بود که آیا دوباره در نقش مگنتو ظاهر خواهد شد یا نه؟ البته شاید فاسبندر جواب سوال را می‌دانست، ولی از روی قصد آن را لو نداده است.

اگر بخواهم صادقانه جواب بدهم؛ نمی‌دانم. من هنوز در این باره تصمیمی نگرفته‌ام چون نمی‌دانم آینده‌ی این فرانچایز قرار است چه باشد.

با این که فاسبندر در هر سه فیلم عالی کار کرده است، ولی فیلم مردان ایکس همیشه داستانی یکنواخت روایت کرده است. داستانی که در آن مگنتو و پروفسور ایکس (Professor X) دشمن هم هستند، ولی وقتی که شرایط از کنترل خارج می‌شود با یکدیگر کنار می‌‌آیند و پس از آن دوباره راه خود را از هم جدا می‌کنند. به نظر می‌رسد که فیلم به جای مگنتو می‌تواند از شخصیت منفی و قدرتمند دیگری سود بیشتری ببرد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.