کوین بیکن به تراویس فیمل و مشین گان کلی در فیلم One Way پیوست

4 November 2020 - 14:00

کوین بیکن (Kevin Bacon) به جمع بازیگران اکشن مهیج One Way به کارگردانی اندرو برد (Andrew Baird) پیوست. کولسن بیکر (Colson Baker) و تراویس فیمل (Travis Fimmel) پیش‌تر به برای حضور در این اثر تأیید شده بودند. تیم پالمر (Tim Palmer)، مارتین برنان (Martin Brennan) و جیب پولهموس (Jib Polhemus) تهیه‌کنندگان و بیل گرنتام (Bill Grantham) تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن هستند. بن کانوی (Ben Conway) این فیلم را نویسندگی کرده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

فردی (با بازی بیکر) پس‌ازآنکه دزدی از رئیس سابقش طبق برنامه پیش نمی‌رود، با یک کیف پر از پول نقد پا به فرار می‌گذارد. با زخمی مرگبار، او سوار اتوبوسی می‌شود که مقصدش بیابان بی‌آب‌وعلف کالیفرنیا است. پس از یک تماس برای درخواست کمک، پدرش (با بازی بیکن) که با فردی رابطه‌ی خوبی ندارد، به او خیانت کرده و جایش را به رئیسش لو می‌دهد. درحالی‌که جانش از روی انگشتانش در حال لیز خوردن و بر زمین ریختن است، فردی انتخابات زیادی برای زنده ماندن ندارد.

انتظار می‌رود تا تولید این اثر از ماه فوریه در لس‌آنجلس و تولسای اوکلاهما آغاز شود.

Highland Film Group مسئولیت فروش حقوق بین‌المللی این عنوان را در بازار مجازی فیلم آمریکا بر عهده دارد.

مدیرعامل Highland Film Group، آریان فریزر (Arianne Fraser) گفت:

کوین بیکن یکی از بااستعدادترین و شناخته‌شده‌ترین بازیگران نسل خودش است. از اینکه او برای ایفای نقش در One Way به کولسون بیکر و تراویس فیمل پیوسته است، هیجان‌زده هستیم.

دلفین پریر (Delphine Perrier) مدیر ارشد عملیات Highland Film Group ادامه داد:

بیکن برای این نقش عالی هست! بسیار به فیلم‌برداری فیلم با او و باقی بازیگران و عوامل شگفت‌انگیزمان خوش‌بین هستیم.

بیکن، ستاره‌ای برای بیش از سه دهه از زمان ایفای نقش‌های معروفش در فیلم‌های Diner و Footloose، برنده‌ی گلدن گلوب و جایزه‌ی اتحادیه‌ی بازیگران برای ایفای نقش اصلی در فیلم تلویزیونی Taking Chance است؛ همچنین نامزدی گلدن گلوب برای ایفای نقش مکمل در The River Wild به‌دست آورده و برنده‌ی یک جایزه‌ی دیگر از اتحادیه‌ی بازیگران برای فیلم Murder in the First محصول ۱۹۹۵ شده است. او در سریال محصول Amazon یعنی I Love Dick و محصول Fox یعنی The Following نقش‌آفرینی کرده است. او هم‌اکنون به ایفای نقش در سریال City on a Hill محصول شبکه‌ی Showtime مشغول است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.