ساخت سریال Castle Rock بعد از دو فصل کنسل شد

4 November 2020 - 20:30

سریال Castle Rock برای فصل سوم باز نمی‌گردد. خبرگزاری ددلاین تایید کرد که شبکه هولو ساخت سریال ترسناک و روان‌شناختی Castle Rock با بازی لیزی کاپلان (Lizzy Caplan) را پس از دو فصل لغو کرده است. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

فصل دوم این سریال بیشتر از یک سال پیش به نمایش درآمد. هیچ انتظاری برای فصل سوم وجود نداشت و تصمیم برای پایان دادن به سریال پس از دو فصل، مدتی قبل گرفته شد.

در فصل دوم این سریال ساخته جی جی آبرامز (J.J. Abrams) و استفن کینگ (Stephen King)، زمانی که آنی ویلکز، با بازی کاپلان، یک پرستار در کسل راک است، نوعی دشمنی بین قبایل جنگجو شدت می‌گیرد. از دیگر بازیگران فصل دوم این سریال می‌توان به یوسرا وارساما (Yusra Warsama)، برخد عبدی (Barkhad Abdi)، السی فیشر (Elsie Fisher) و متیو آلن (Matthew Alan) اشاره کرد.

سم شاو (Sam Shaw) و داستین تامسون (Dustin Thomason) این پروژه را برای تلویزیون راه اندازی کردند و به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در کنار آبرامز، بن استفنسون (Ben Stephenson)، وینس کلاندرا (Vince Calandra)، کینگ و لیز گلوتزر (Liz Glotzer) فعالیت داشتند. تهیه‌کنندگان این سریال کمپانی برادران وارنر و Bad Robot Productions بودند.

سریال Castle Rock آخرین سریالی است که از طرف شبکه Hulu کنسل شده است و در این لیست به سریال‌های High Fidelity، Harlots، Future Man و Runaways پیوست.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.