ریبوت فیلم ترسناک Wrong Turn درجه سنی بزرگسال دریافت کرد

5 November 2020 - 12:30

بر اساس گزارش وب‌سایت Bloody Disgusting، کمپانی MPAA به ریبوت سری فیلم‌های Wrong Turn با نام Wrong Turn: The Foundation و با کارگردانی مایک پی. نلسون (Mike P. Nelson) که در آینده پخش خواهد شد به صورت رسمی درجه سنی بزرگسالان را به علت (خشونت خونین شدید، تصاویر وحشتناک و صحبت‌های بد) داده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در سایت این کمپانی علاوه بر مشخص شدن درجه سنی نمایش این فیلم، اسم کمپانی Saban Films نیز به عنوان یکی از پخش‌کنندگان این فیلم به میان آورده شده است که شاید مشخص شدن کمپانی Saban Films در توزیع این فیلم به این معنی باشد که کمپانی Constantin Film به زودی همکاری آن‌ها را با Saban Films جهت منتشر کردن این فیلم در اواخر ۲۰۲۰ اعلام خواهد کرد.

فیلم Wrong Turn: The Foundation شامل سفر پیاده‌روی خارج از جاده گروهی از دوستانی است که خودشان را در اجتماعی با نام The Foundation پیدا می‌کنند که این اجتماع گروهی از مردم هستند که قبل از جنگ داخلی تا حالا در این کوه‌ها زندگی کرده‌اند. این گروه به‌ زودی می‌فهمند که در اینجا قانون متفاوتی حکم فرما است.

همان‌طور که گفته شد این فیلم توسط مایک پی. نلسون کارگردانی شده است و فیلم‌نامه آن را نیز الن بی. مک‌الروی (Alan B. McElroy) نوشته است. بازیگر اصلی این فیلم بازیگر انگلیسی-اسپانیایی با نام شارلوت وگا (Charlotte Vega) است به همراه بازیگران دیگری شامل متیو موداین (Matthew Modine)، دامیان مافی (Damian Maffei)، بیل سیج (Bill Sage)، اما دومان (Emma Dumont)، والری جین پارکر (Valerie Jane Parker)، چانی مورو (Chaney Morrow) و دیوید هاچینسون (David Hutchinson) بازیگر سریال American Horror Story.

اولین فیلم این فرنچایز ترسناک در سال ۲۰۰۳ در سینماها به نمایش درآمد که فروش نسبتاً خوبی را نیز در باکس آفیس جهانی کسب کرد و نقدهای مختلفی از بد تا خوب را نیز از طرف منتقدان دریافت کرد. پس آن سه فیلم پیش‌درآمد دیگر و دو فیلم خانگی دیگری نیز تا سال ۲۰۱۴ از این فرنچایز منتشر شد که از این سال به بعد تا الآن این فرنچایز بی‌تحرک مانده است.

منبع: کامینگ‌سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.