تأخیر در ساخت فصل چهارم سریال Stranger Things فیلم‌نامه آن را بهتر کرده است

5 November 2020 - 13:00

همین‌طور که روند ساخت فصل چهارم سریال Stranger Things نتفلیکس در حال برگشت به حالت عادی است، تهیه‌کننده اجرایی این سریال با نام شاون لوی (Shawn Levy) درباره تأثیر تعطیل شدن روند ساخت این سریال که به علت شیوع ویروس کرونا اتفاق افتاده بود بر روی فیلم‌نامه آن صحبت کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

او در طی صحبت با وب‌سایت Collider مشخص کرد که تأخیرهای صورت گرفته در روند فیلم‌برداری و ساخت فصل چهارم این سریال روی تاریخ انتشار این فصل تأثیر گذاشته است ولی با این حال این تأخیرها بر روی کیفیت فیلم‌نامه فصل جدید این سریال تأثیر مثبتی نیز گذاشته است.

او دراین‌باره گفت:

من می‌خواهم بگویم که همه‌گیری ویروس کرونا باعث تأخیر گسترده‌ای در فیلم‌برداری فصل جدید این سریال شده و به همین ترتیب تاریخ پخش فصل چهارم نیز تأخیر خورده است و در پی این هنوز هم زمان دقیق پخش فصل جدید این سریال مشخص نیست ولی با این حال این تأخیرها باعث ایجاد تأثیر مثبتی در روند ساخت فصل جدید آن نیز شده است چرا که به علت این تأخیرها برای اولین بار برادران دافر توانسته‌اند که کل فیلم‌نامه فصل چهارم این سریال را قبل از شروع فیلم‌برداری آن بنویسند و به همین علت و با نوشتن کل فیلم‌نامه آن‌ها زمان کافی جهت نوشتن دوباره بعضی از قسمت‌های فیلم‌نامه آن که قبلاً و در ساخت فصل‌های قبلی این سریال این فرصت به‌ندرت پیدا می‌شد به وجود آمده است و بنابراین کیفیت فیلم‌نامه این سریال استثنایی شده است، شاید حتی فیلم‌نامه این فصل بهتر از همیشه شده است.

بازیگران فصل چهارم این سریال به همراه نقشی که آن‌ها در این فصل ایفا خواهند کرد عبارت‌اند از:

وینونا رایدر (Winona Ryder) در نقش جویس بایرز، دیوید هاربر (David Harbour) در نقش جیم هارپر، فین ولفهارد (Finn Wolfhard) در نقش مارک ویلر، نوآ اشنپ (Noah Schnapp) در نقش ویل بایرز، میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) در نقش الون، کیلب مک‌لاگلین (Caleb McLaughlin) در نقش لوکاس سینکلر، گیتن ماتارازو (Gaten Matarazzo) در نقش داستین هندرسون، کارا بونو (Cara Buono) در نقش کارن ویلر، ناتالیا دایر (Natalia Dyer) در نقش نانسی ویلر، چارلی هیتون (Charlie Heaton) در نقش جاناتان بایرز، جو کیری (Joe Keery) در نقش استیو هرینگتون، سیدی سینک (Sadie Sink) در نقش مکس، مایا هاک (Maya Thurman Hawke) در نقش رابین، برت گلمن (Brett Gelman) در نقش موری باومن، پریا فرگوسن (Priah Ferguson) در نقش اریکا سینکلر.

این سریال توسط مت دافر (Matt Duffer) و شان دافر (Sean Duffer) خلق شده است که آن‌ها علاوه بر به عهده داشتن وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال کارگردان این سریال نیز هستند. تهیه‌کنندگان اجرایی دیگر این سریال نیز شامل شاون لوی (که او بعضی از قسمت‌های این سریال را کارگردانی کرده است)، دن کوهن (Dan Cohen) و ایان پترسون (Iain Patterson) می‌باشند.

سال پیش سریال Stranger Things برای دو فصل اول ۳۰ بار نامزد جایزه امی شده که از این ۳۰ بار، برنده ۶ جایزه آن شده است و همچنین این سریال برای عملکرد برجسته خود در مراسم SAG Award سال ۲۰۱۷ مورد تقدیر قرار گرفته است.

در حال حاضر فصل اول تا سوم سریال Stranger Things را می‌توان در شبکه نتفلیکس مشاهده کرد.

منبع: کامینگ‌سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.