فیلم‌برداری فصل چهارم سریال Star Trek: Discovery رسماً آغاز شد

5 November 2020 - 13:30

پس از اینکه سریال Star Trek: Discovery برای فصل چهارم در ماه قبل تمدید شد، همکار مدیر این سریال با نام میشل پردایس (Michelle Paradise) در شبکه اجتماعی خود در توییتر به صورت رسمی اعلام کرد که روند فیلم‌برداری فصل چهارم این سریال علمی تخیلی آغاز شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در حال حاضر سریال Star Trek: Discovery در حال پخش فصل سوم خود و چهارمین قسمت این فصل با نام “من را فراموش نکن“ که قرار است فردا در این شبکه پخش شود است.

سریال Star Trek: Discovery داستان سفر ناوگان ستاره‌ای جهت کشف کردن جهان‌ها و گونه‌های جدید است. همچنین این سریال درباره یک افسر ناوگان ستاره‌ای نیز است که او باید درک درستی را نسبت به تمام گونه‌های بیگانه پیدا کند ولی ابتدا او باید اول خودش را پیدا کند. در پایان فصل اول این سریال، نشان داده شد که ناوگان Discovery بالاخره با ناوگان ستاره‌ای USS Enterprise مواجه شده است.

پس از به نمایش درآمدن قسمت آخر فصل دوم این سریال،‌ خدمه ناوگان Discovery به داخل کرم‌چاله‌ای وارد شدند و پس از خروج از این کرم‌چاله آن‌ها خود را در آینده‌ای دور نسب به زمانی که در آن بودند پیدا کردند. اکنون آن‌ها در زمانی هستند که از هیچ چیز اطلاع ندارند ولی با این حال خدمه ناوگان Discovery به همراه کمک تعدادی از دوست‌های جدید خود باید برای به دست آوردن آینده‌ای امیدوارکننده تلاش کنند.

بازیگرانی که در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند به همراه نقش آن‌ها در این سریال عبارت‌اند از:

سنیکا مارتین-گرین (Sonequa Martin-Green) به عنوان افسر اول با نام مایکل برنهام، میشل یئو (Michelle Yeoh) در نقش کاپیتان فیلیپا جورجیو، جیسون آیزکس (Jason Isaacs) در نقش کاپیتان لورکا، داگ جونز (Doug Jones) در نقش افسری با نام سارو، آنتونی رپ (Anthony Rapp) در نقش دانشمندی با نام افسر استمتز، تری سرپیکو (Terry Serpico) در نقش فرمانده ناوگان ستاره‌ای با نام اندرسون،‌ مولیک پانچولی (Maulik Pancholy) در نقش افسر ارشد پزشکی با نام نامبو، سام وارتولومئوس (Sam Vartholomeos) در نقش افسر جوان ناوگان ستاره‌ای با نام کانر، مری وایزمن (Mary Wiseman) در نقش کدت تیلی،‌ جیمز فرین (James Frain) در نقش سارک، متخصص فیزیک نجومی و پدر اسپاک،‌ کریس اوبی (Chris Obi) در نقش رهبر نژاد کلینگان با نام تی‌کووما، ماری چیفو (Mary Chieffo) در نقش یکی از فرمانده‌های نژاد کلینگان با نام ال‌رلا، شازاد لطیف (Shazad Latif) در نقش ستوان تایلر، رخا شارما (Rekha Sharma) در نقش فرمانده لندری، کنت میشل (Kenneth Mitchell) در نقش کول، کلر مک‌کانل در نقش دناس، دیمون رانیون (Damon Runyan) در نقش اوجیلی و رین ویلسون (Rainn Wilson) در نقش هری ماد.

همچنین فصل سوم این سریال شامل اولین کاراکتر غیرخطی و تراجنسیتی این فرنچایز با نقش‌آفرینی بازیگران جدیدی با نام‌های بلو دل باریو (Blu del Barrio) و ایان الکساندر (Ian Alexander) است.

میشل پردایس و الکس کورتزمن (Alex Kurtzman) به عنوان همکاران مدیر این سریال و تهیه‌کننده اجرایی آن به همراه هدر کادین (Heather Kadin)، جنی لومت (Jenny Lumet)، فرانک سیراکوسا (Frank Siracusa)، جان وبر (John Weber)، اولاتوند اوسونسانمی (Olatunde Osunsanmi)، راد روددنبری (Rod Roddenberry) و ترور روت (Trevor Roth) در ساخت این سریال نقش دارند. این سریال توسط استودیوهای کمپانی CBS Studios و با همکاری کمپانی Secret Hideout و Roddenberry Entertainment ساخته شده است.

دو فصل اول سریال Star Trek: Discovery به علاوه قسمت‌های جدید فصل سوم این سریال هم اکنون در شبکه اینترنتی CBS All Access قابل مشاهده است.

منبع: کامینگ‌سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.