ریچل نیکولز بازیگر سریال Continuum به فیلم ترسناک Demigod پیوست

6 November 2020 - 12:00

ستاره سریال Continuum و فیلم Rage ریچل نیکولز (Rachel Nichols) به فیلم ترسناک Demigod از مایلز دولاک (Miles Doleac) نویسنده و کارگردان فیلم The Dinner Party پیوست؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

نیکولز نقش رابین را بازی می‌کند که بعلت مرگ پدربزرگ شکارچی‌اش با همسرش لئو (Yohance Myles) به جنگل سیاه در آلمان سفر می‌کند. مدت کوتاهی پس از رسیدن به کابین خود، رابین متوجه می‌شود که میراثی که برای او بجا مانده بسیار خوفناک‌تر از چیزی که گمان می‌کرده، است. او درگیر یک مراسم شکار باستانی می‌شود که او را مجبور می‌کند برای پشت سر گذاشتن موانع وحشتناک در مسیرش روی اراده خودش و گذشته خانواده‌اش حساب کند.

جرمی لندن (Jeremy London)، شری ایکن (Sherri Eakin)، لیندزی ان ویلیامز (Lindsay Anne Williams)، الی هارت (Alli Hart) و دولاک (Doleac) نیز در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند. فیلم‌برداری فیلم در ماه دسامبر در میسیسیپی برای کمپانی Historia Films و استودیوی Artist Vodka Films دولاک آغاز می‌شود.

جیمز وی بولیان (James V. Bulian)، لیندزی ان ویلیامز (Lindsay Anne Williams)، و وسلی او ماری (Wesley O’Mary) همراه دولاک تهیه‌کنندگی فیلم را به عهده دارند و فیلم‌نامه آن توسط مایلز دولاک و مایکل داناوان هورن (Michael Donovan Horn) نوشته شده است. آنکورکد اینترتینمنت صاحب حق پخش فیلم در شمال آمریکاست.

نیکولز اخیرا در سریال‌های تلویزیونی The Man in the High Castle و DC’s Titans دیده شده و در فیلم تخیلی Breach به همراه بروس ویلیس (Bruce Willis) ایفای نقش می‌کند.

دولاک گفت:

بازیگری را نیاز داشتم که بتواند قدرت، ترحم و آسیب‌پذیری را به یک اندازه نشان دهد. من سال‌ها کار ریچل را تحسین کرده‌ام و می‌دانم که می‌تواند پیچیدگی‌های این شخصیت را به خوبی نشان دهد.

دولاک درباره برگشتن به کار اضافه کرد:

انرژی خلاقانه زیادی وجود دارد. بازگشت به فیلم همزمان هم هیجان‌انگیز و هم ترسناک است. فکر می‌کنم از نظر خلاقیت جای خیلی خوبی برای بودن می‌باشد.

 

منبع : DeadLine

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.