ساخت فصل دوم سریال Interrogation لغو شد

5 November 2020 - 20:30

سریال Interrogation دیگر توسط شبکه CBS All Access تولید نخواهد شد. این پلتفرم دیجیتال پس از یک فصل، ساخت درام جنایی با بازی پیتر سارسگارد (Peter Sarsgaard) را لغو کرده است. این سریال در قالب ده قسمت در ۶ فوریه (۱۷ بهمن) منتشر شد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

سریال Interrogation پیرامون بازرسی یک قتل در میان ۱۰ بازجویی جداگانه است. این سریال بر اساس یک پرونده واقعی که حدود ۲۰ سال طول کشید، با محوریت مرد جوانی متهم و محکوم به قتل وحشیانه مادرش ساخته شده است. وی پس از محکومیت به حبس ابد برای اثبات بی‌گناهی خود به مبارزه ادامه داد. ساختار هر قسمت این سریال پیرامون بازجویی‌های انجام شده توسط ساسگارد در نقش یک کارآگاه مسئول پرونده، با نام دیوید راسل از پرونده‌های واقعی پلیس ساخته شده است.

کایل گالنر (Kyle Gallner)، بازیگر فیلم معروف Outsiders، نقش متهم را بازی می‌کند؛ دیوید استاترن (David Strathairn)، بازیگر فیلم Good Night, and Good Luck، نقش پدر اریک را بازی می‌کند؛ کودی اسمیت مک‌فی (Kodi Smit-McPhee)، بازیگر Dolemite Is My Name، نقش کریس کلر را که یک نوجوان آشفته و بی‌خانمان و دوست اریک را بازی می‌کند و وینسنت دن‌آفریو (Vincent D’Onofrio)، بازیگر سریال Godfather of Harlem نقش ایان لینج یک افسر امور داخلی که در پایان ماجرا بزرگترین متحد اریک می‌شود را بازی می‌کند.

تهیه‌کنندگی این سریال توسط CBS Television Studios انجام شده است. دو سازنده مطرح: اندرس وایدمن (Anders Weidemann)، سازنده سریال ۳۰ Degrees in February، و جان منکیویز (John Mankiewicz)، سازنده سریال House of Cards، در کنار هنریک باستین (Henrik Bastin)، از سازندگان سریال Bosch، و ملیسا آیویت (Melissa Aouate)، از سازندگان سریال Hit the Road، به نمایندگی از کمپانی Fabrik Entertainment، تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را برعهده داشتند.

ارنست دیکرسون (Ernest Dickerson)، از کارگردانان سریال The Godfather of Harlem، کارگردانی شش قسمت از ده قسمت این سریال را انجام داد و همچنین در تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال نقش داشت. پاتریک کدی (Patrick Cady) که از کارگردانان سریال Rectify بود نیز در کارگردانی این سریال نقش داشته است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.