زک افران در فیلم Gold نقش آفرینی می‌کند

6 November 2020 - 23:00

زک افران در فیلم هیجانی بقایی Gold نقش آفرینی می‌کند، فیلمبرداری این فیلم همین ماه در استرالیا آغاز می‌شود؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

آنتونی هایس (Anthony Hayes) بازیگر فیلم Animal Kingdom کارگردانی این فیلم را به عهده خواهد داشت. این فیلم بر اساس نمایش‌نامه‌ای است که هایس همراه با پالی اسمیت (Polly Smyth) نوشته است و علاوه بر آن در فیلم ایفای نقش نیز می‌کند. جان شوارز و مایکل شوارز از طرف کمپانی Deep Water Films و هایس از طرف استودیوی Rogue Star Pictures تهیه‌کنندگی فیلم را به عهده دارند.

داستان فیلم دو غریبه را دنبال می‌کند که در حال سفر از کویر بزرگترین قطعه طلایی که تابحال پیدا شده را می‌یابند. دو غریبه برنامه ریزی می‌کنند که از طلا محافظت کنند و با حفاری آن را در بیاورند، یک نفر برای تهیه وسایل لازم می‌رود. دیگری باید در کنار طلا بماند و سختی‌های کویر را تحمل کند، سگ‌های وحشی گرسنه و مزاحمان اسرار آمیز، در حالی که با این شک که به امان خود رها شده مبارزه می‌کند.

شان لهیف (Sean Lahiff) بعنوان ادیتور، سم هابز (Sam Hobbs) بعنوان طراح تولید، راس گیاردینا (Ross Giardina) بعنوان مدیر تصویربرداری و جنیفر لمفی (Jennifer Lamphee) بعنوان مسئول گریم فعالیت می‌کنند.

Madman Entertainment فیلم را در استرالیا پخش خواهد کرد و فیلم برروی سرویس Oz streamer Stan پخش خواهد شد. اندرو من (Andrew Mann)، پیتر توشی (Peter Touche)، سیمون ویلیامز (Simon Williams)، پاول ویگارد (Paul Wiegard)، ویل کلارک (Will Clarke)، اندی میسون (Andy Mayson)، نیک فوروارد (Nick Forward) و مایک راناگال (Mike Runagall) تهیه کنندگان اجرایی این فیلم می‌باشند.

مایکل شوارز از کمپانی Deeper Water Films گفت:

Gold یک داستان اخلاقی کلاسیک است که بطور هیجان‌انگیزی بطور مدرن تعریف شده و تقارن خلاقانه بین آنتونی و زک همه را برای پخش جهانی این فیلم به شدت هیجان زده کرده‌است.

کارگردان این فیلم آنتونی هایس اضافه کرد:

این یک داستان هیجان‌انگیز، جذاب و مناسب درباره طمع، انسانیت، طبیعت ما، کاری که با دنیا کرده‌ایم و اگه مواظب نباشیم به چه چیزی خواهیم رسید، است. داشتن زک افران بعنوان نقش اصلی این فیلم یک هدیه بزرگ است و با دیدن اینکه او در حال ساختن چه چیزی می‌باشد، این شبیه چیزی که قبلا از او دیده‌ایم نمی‌باشد. من بی‌صبرانه منتظر پخش این فیلم جذاب و فوق‌العاده به بینندگان سراسر دنیا می‌باشم.

منبع : DeadLine

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.