انتشار نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی «فروشنده» از صبح فردا

27 December 2016 - 11:44

به گزارش خبرنگار سینمایی دیباچه، نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی «فروشنده» آخرین ساخته اصغر فرهادی از فردا در شبکه نمایش خانگی در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

طی پیگیری خبرنگار دیباچه، نسخه نمایش خانگی این فیلم چاپ شده و آماده پخش است و از صبح فردا چهارشنبه ۸ دی ماه از سوی موسسه تصویر گستر پاسارگاد در مراکز فرهنگی عرضه می‌شود.

گفتنی است هفته گذشته نسخه بازبینی این فیلم که برای نمایش برای هیات اعضای شورای پروانه نمایش بوده به صورت قاچاق توسط یک فرد سودجو عرضه شد و این در حالی است که در حال حاضر اکران «فروشنده» در برخی سینماهای تهران و شهرستان ادامه دارد و به‌خاطر پخش غیرقانونی این فیلم پخش‌کننده نمایش خانگی «فروشنده» تصمیم گرفت تا مراحل فنی آماده‌سازی نسخه نمایش خانگی فیلم را پیش ببرد و این فیلم را به‌صورت مجاز توزیع کند.

در نسخه‌ای که برخی از این سایت‌ها عرضه کرده‌اند فیلم از کیفیت خیلی خوبی برخوردار نیست و بر روی آن عبارت «بازبینی وزارت ارشاد ۹۵/۹/۳» درج شده است.

در فیلم فروشنده بازیگرانی همچون ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، بابک کریمی حضور داشته‌اند این فیلم جز ۹ فیلم نامزد کسب تندیس اسکار بهترین فیلم خارجی زبان در سال ۲۰۱۷ شده است.

منبع: دیباچه

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Matt Murdock says:

    برای منی که از فضای سینما دل خوشی ندارم،خبر خوبیه تا ببینم شانس شماره یک گلدن گلوب و اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان چجور فیلمیه.
    ممنون بابت خبر