جسیکا چستین و ان هتوی در فیلم Mothers’ Instinct همبازی خواهند شد

6 November 2020 - 09:00

نامزد اسکار جسیکا چستین (Jessica Chastain) با برنده‌ی اسکاران هتوی (Anne Hathaway) در فیلم Mothers’ Instinct با یکدیگر به ایفای نقش خواهند پرداخت. نویسنده و کارگردان اولیور مست-دیپاس (Olivier Masset-Depasse) کارگردانی این عنوان که بازسازی انگلیسی‌زبان فیلم بلژیکی Duelles محصول ۲۰۱۸ است را بر عهده دارد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم یک مهیج روان‌شناسانه است که دوستان صمیمی و همسایه آلیس (چستین) و سلین (هتوی) که هردو سبک زندگی ایده آل سنتی با همسرانی موفق و پسرانی هم‌سن دارند را دنبال می‌کند. هارمونی بی‌نقص زندگی ناگهان با تصادفی تراژیک از بین می‌رود. گناه، ظن و پارانویا با یکدیگر ترکیب می‌شوند تا پیوند خواهری میان آن‌ها را از بین ببرد و نبرد روان‌شناسانه‌ی اجتناب‌ناپذیری را آغاز کند؛ این در حالی است که غریزه‌ی مادرانه جنبه‌های تاریک خودش را نمایان می‌کند.

فیلم Duelles از طرف آکادمی آندره دلوو برنده‌ی نه جایزه‌ی ماگریت ازجمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شده است.

این فیلم بر اساس رمان Derrière La Haine از رمان‌نویس باربارا ایبل (Barbara Abel) است. سارا کنرادت (Sarah Conradt) از سریال ۵۰ States of Fright وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه‌ی نسخه‌ی انگلیسی‌زبان این اقتباس را بر عهده دارد.

چسیکا چستین و کلی کارمایکل (Kelly Carmichael) از کمپانی Freckle Films، پل نلسون (Paul Nelson) از Mosaic Media Group و ژاک-هنری برانکارت (Jacques-Henri Bronckart) از فیلم The Nun تهیه‌کنندگان این اثر خواهند بود.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.