باربارا دی رجیل به بازیگران فیلم Blackout پیوست

5 November 2020 - 00:00

باربارا دی رجیل (Barbara De Regil)، بازیگر مکزیکی سریال Rosario Tijerass، در کنار بازیگرانی همچون جاش دوهامل (Josh Duhamel) بازیگر فیلم Transformers: The Last Knight، ابی کورنیش (Abbie Cornish) بازیگر سریال Jack Ryan، نیک نولتی (Nick Nolte) بازیگر فیلم Warrior و عمر چاپارو (Omar Chaparro) به فیلم اکشن و مهیج Blackout پیوستند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

همچنین خوزه سفامی (Jose Sefami)، بازیگر فیلم Amores Perros، و هرنان دل ریگو (Hernan Del Riego)، بازیگر سریال Historia De Un Crimen: Colosio، به تازگی به این تیم پیوستند. فیلم‌برداری این فیلم در مکزیکوسیتی در جریان است.

فیلم Blackout پیرامون مردی به نام کین، با بازی دوهامل، می‌باشد که در بیمارستانی مکزیکی بیدار می‌شود و حافظه‌اش را از دست داده است. بعد از ملاقات با آنا، با بازی کورنیش، می‌فهمد که کیست ولی به زودی درگیر جنگیدن با چندین کارتل متخاصم که به او حمله می‌کنند می‌شود. کین برای یافتن پاسخ‌هایی به دنبال همکار و مربی خودش مک‌کوی از اداره مبارزه با مواد مخدر، با بازی نولتی، می‌رود.

این پروژه کمپانی Patriot Pictures که اخیرا در ساخت فیلم Synchronic نیز نقش داشته توسط کارگردان قسمت سوم دنباله مجموعه John Wick، سم مکرونی (Sam Macaroni)، کارگردانی می‌شود. فیلم‌نامه این فیلم توسط ون بی نوئن (Van B. Nguyen) نوشته شده است. کمپانی XYZ مسئول فروش جهانی این فیلم در بازار American Film Market است که به زودی برگزار می‌شود.

دی رجیل به خاطر بازی فوق العاده‌اش در سریال جنایی و اکشن تلویزیونی Rosario Tijeras، ساخته کمپانی‌های Sony Pictures Television و TV Azteca شناخته شده است. او همچنین در نقش‌های اصلی فیلم‌هایی همچون کمدی Loca Por El Trabajo در کنار آدریانا بارازا (Adriana Barraza) و کمدی اخیر اسپانیایی زبان نتفلیکس به نام Mutiny Of The Worker Bees در کنار گوستاوو اگلهاف (Gustavo Egelhaaf) و ستاره مکزیکی آلخاندرو سوارز (Alejandro Suárez)، بازی کرده است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.