نیل مارشال تهیه‌کنندگی و کارگردانی فیلم The Lair را به عهده خواهد داشت

6 November 2020 - 23:30

نیل مارشال بعد از وارد شدن آخرین فیلم ترسناک خود به فستیوال فیلم Beyond Fest، خود را برای فیلم ترسناک جنگی اکشن هیجانی The Lair آماده می‌کند که تهیه‌کنندگی و کارگردانی فیلم را به عهده خواهد داشت؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

فیلم‌نامه این فیلم که توسط مارشال نوشته شده‌است روی خلبان نیروی هوایی سلطنتی، ستوان کیت سنکلر تمرکز دارد در حالی که جت او در یکی از خطرناک‌ترین مناطق افغانستان در آخرین ماموریت پروازش سقوط می‌کند. درحالی که در یک پناهگاه زیرزمینی متروکه پناه می‌گیرد، متوجه موجودات کشنده‌ای که به دست انسان ساخته شده‌اند به نام Ravager (ویران‌گر) می‌شود که نیمه انسان و نیمه بیگانه هستند و عطش گوشت انسان دارند، به سختی موفق به فرار کردن می‌شود، و بدون دانستن، آن‌ها را به یک مقر ارتشی آمریکایی می‌رساند جایی که همه باید علیه این موجودات مبارزه کنند.

مارشال گفت:

اگر فیلم The Reckoning یک درام درباره قدرت و سرسختی زنان باشد پس فیلم The Lair بازگشت کامل من به ژانر ترس و اکشن به سبک فیلم Dog Soldiers، The Decesnt و Doomsday می‌باشد. من در حال ساخت یک فیلم بسیار ترسناک، دلهره‌آور و جذاب هستم. این جمعیت را راضی می‌کند، بصورت مداوم آدرنالین ترشح می‌شود، دیدنی و پر سروصدا، تاثیر گرفته از فیلم‌های ژانر کلاسیک مانند فیلم‌های Aliens و Predator و The Thing و استفاده فوق العاده آن‌ها از افکت‌ها. فیلم The Lair به شدت ترسناک خواهد بود و من تمام تلاشم را برای ساخت این فیلم می‌کنم.

مارشال بیشتر برای فیلم‌های ترسناک Dog Soldiers و The Descent و The Reckoning شناخته شده‌است و اخیرا کارگردانی ریبوت شکست خورده فیلم Hellboy را با بازی دیوید هاربور به عهده داشته است.

منبع : Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.