سریال Halo شبکه Showtime کارگردان خود را از دست داد

6 November 2020 - 16:30

تغییراتی در پشت صحنه ساخت سریال شبکه Showtime با نام Halo به وجود آمده است. ام. جی. باست (Rupert Wyatt) که قرار بود این سریال را کارگردانی کند به علت تأخیرهای ناشی از شیوع ویروس کرونا مجبور به ترک این سریال شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

گفته شده است که علت خارج شدن او از این سریال تداخل در برنامه‌های کاری او به علت ویروس کرونا بوده است. این سریال که در آینده پخش خواهد شد بر اساس سری بازی‌های بسیار محبوب Halo ساخته خواهد شد و مدت طولانی است که این سریال در دست کار قرار دارد. شبکه Showtime به ساخت سریالی بر اساس این فرنچایز در سال ۲۰۱۸ چراغ سبز نشان داده بود ولی پیشرفت در روند تولید این سریال بسیار آهسته جلو رفته است. از دلایل کندی روند تولید این سریال می‌توان به عنوان مثال خارج شدن کارگردان اولی که برای این سریال انتخاب شده بود از این پروژه با نام روپرت وایت (Rupert Wyatt) را نام برد. خوشبختانه سریال Halo توانست که سرانجام در اواخر سال ۲۰۱۹ وارد مرحله تولید شود و همچنین تعدادی بازیگر جدید برای نقش‌آفرینی در این سریال را نیز در همین موقع انتخاب و معرفی کند.

قرار است که پابلو شرایبر (Pablo Schreiber) نقش مستر چیف را به همراه ناتاشا‌مک الهن در نقش کورتانا، بوکیم وودبین در نقش سورن-۰۰۶ و یرین ها (Yerin Ha) در نقش کوان آه بازی کند. شبکه Showtime دستور ساخت ده قسمت را برای فصل اول این سریال صادر کرده است که قرار است این سریال در تاریخی در سال ۲۰۲۱ پخش شود. با اینکه هنوز هیچ قسمتی از سریال پخش نشده، طرفداران این فرنچایز از برخی از جوانب این سریال انتقاد کرده‌اند از جمله بازیگران انتخابی آن و طرح داستانی این سریال که بیشتر این طرفدارها احساس می‌کنند که این دو مورد با این سری از بازی هم‌خوانی ندارد. با این حال هنوز اطلاعات بسیار زیادی از این سریال معلوم نیست و امکان دارد که بینندگان از نتیجه نهایی راضی شوند.

متأسفانه مشکل خارج شدن کارگردان این سریال از این پروژه زودتر از پخش این سریال در پشت پرده ساخت آن اتفاق افتاده است. در طی صحبت این کارگردان با وب‌سایت هالیوود ریپورتر، ام. جی. باست مشخص کرد که به علت تداخل در برنامه‌های کاری خود‌ او نمی‌تواند همان‌طور که برنامه‌ریزی کرده بود بر روی این سریال کار کند.

او دراین‌باره گفت:

من چند روز قبل از اینکه فیلم‌برداری این سریال را شروع کنم مشکل کاری در برنامه‌هایم پیش آمد و به همین دلیل دیگر نمی‌توان بر روی این پروژه کار کنم چرا که پروژه دیگری در برنامه‌های من وجود دارد که باید روی آن کار کنم. در واقع این پروژه فیلم بعدی من خواهد بود. من موفق شدم که تاریخ پخش این فیلم را ثابت نگه دارم ولی سریال Halo در آن تاریخی قرار است پخش شود که فیلم بعدی من هم در آن زمان اکران خواهد شد بنابراین با این تداخلی که در برنامه‌هایم پیش آمده مجبور شدم که از تولید این سریال کناره‌گیری کنم و بسیار هم حیف شد چرا که Halo قرار بود سریال بسیار جالب و سرگرم‌کننده‌ای باشد. من واقعاً منتظر ساخت این سریال بودم. ما صحنه ساخت این سریال را درست کرده بودیم و همه‌چیز را آماده کرده بودیم و در حال کار بر روی فیلم‌نامه آن نیز بودیم. این پروژه قرار است که سریالی بسیار بزرگ و عظیم باشد. پابلو شرایبر کاراکتر مستر چیف فوق‌العاده‌ای خواهد بود. تمام بازیگرانی که برای بازی در این سریال انتخاب شدند بازیگران خوبی هستند ولی متأسفانه من نمی‌توانم برگردم و این سریال را کارگردانی کنم.

این خبر ناامیدکننده‌ای است که دیگر ام. جی. باست در ساخت این سریال دخیل نیست چرا که صحبت‌های او درباره این سریال بسیار امیدوارکننده بوده است. صحبت او به‌خصوص درباره مقیاس و بزرگی این سریال بسیار هیجان‌انگیز است چرا که این عامل باعث می‌شود که این سریال روح و وسعت بازی‌ها را داشته باشد. همچنین با توجه به بحث و جدال‌های صورت گرفته طرفداران مبنی بر انتخاب این بازیگرها برای نقش‌آفرینی در این سریال جالب است که این کارگردان نظرش درباره آن‌ها برای بازی در نقش‌هایشان مثبت است. به‌علاوه صحبت او درباره پابلو شرایبر که قرار است نقش کاراکتر مستر چیف را در این سریال بازی کند قابل توجه است، چرا که نحوه به نمایش درآوردن کاراکتر مستر چیف و نقش‌آفرینی بازیگر آن عامل تعیین‌کننده‌ای برای موفقیت این سریال خواهد بود.

اخبار مبنی بر خروج ام. جی. باست از این سریال نشان از ادامه تأثیرگذاری ویروس کرونا بر روی پروژه‌های امروزی هالیوود دارد. با اینکه متوقف شدن روند ساخت فیلم‌برداری فیلم‌ها و سریال‌ها توجه بسیار زیادی را جلب خود کرده است ولی هنوز هم تأثیرات این کارها دارد مانند اثر موجی بر روی برخی از پروژه‌ها تأثیر می‌گذارد. ام. جی. باست اولین کسی نیست که به علت تداخل در برنامه‌هایش مجبور شده که از پروژه‌ای کناره‌گیری کند و او آخرین نفر هم نخواهد بود. این خبر نشان از تأثیرهایی که شیوع ویروس کرونا همچنان دارد بر روی تولیدات هالیوودی می‌گذارد می‌دهد. امیدواریم که سریال Halo بدون ام. جی. باست همچنان موفق از آب دربیاید ولی خروج او از این پروژه قطعاً به ضرر این سریال خواهد بود.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.