آیدان گیلن و چارلی کاکس به سریال Kin پیوستند

6 November 2020 - 17:00

کمپانی پخش‌کننده ایرلندی عمومی RTÉ به همراه سرویس پخش اسکاندیناویایی Viaplay ستاره سریال‌های Game of Thrones و Project Blue Book، آیدان گیلن (Aidan Gillen)، را به همراه چارلی کاکس (Charlie Cox) برای بازی در درام جنایی Kin انتخاب کردند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این سریال زندگی خیالی یکی از خانواده‌های دوبلین را که درگیر یک جنگ باندی هستند ترسیم می‌کند و از پیوند‌های ناگسستنی خون و خانواده نقل می‌کند.

این سریال محصول همکاری تهیه‌کننده فیلم Joker یعنی Bron Studios و تهیه‌کننده سریال The Man In The High Castle یعنی Headline Pictures می‌باشد.

گیلن که همچنین در سریال Peaky Blinders نقش‌آفرینی کرد و نیز کاکس که در سریال Boardwalk Empire نقش آفرینی کرد به بازیگران دیگر این سریال همچون: کلیر دان (Clare Dunne)، که پیشتر او را در Spider-Man: Far From Home دیدیم، و ماریا دویل کندی (Maria Doyle Kennedy)، با بازی در سریال Outlander، امت اسکنلن (Emmett Scanlan)، با کارنامه بازی در فیلم Guardians of the Galaxy، سم کیلی (Sam Keeley)، که پیشتر در سریال ۶۸ Whiskey بازی کرده بود و کیران هایندز (Ciarán Hinds) که پیشتر در The Terror دیده شد، پیوستند.

تصویربرداری داخل و اطراف دوبلین در این سریال شروع شده است و توسط دو کمپانی Broadcast Authority و Screen Ireland پشتیبانی می‌شود.

از سازندگان این سریال می‌توان به پیتر مک‌کنا (Peter McKenna)، که نیز از سازندگان سریال The Last Kingdom بود، و کیران دونلی (Ciarán Donnelly) اشاره کرد. کارگردانی این سریال توسط دیرمید گوگینز (Diarmuid Goggins) انجام شده است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.