طبق گزارشات سریال Marvel’s Loki برای فصل دوم تمدید شد

7 November 2020 - 13:00

لوکی یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول است که اولین بار در فیلم Thor در سال ۲۰۱۱ حضور پیدا کرد. تام هیدلستون نقش لوکی را بازی می‌کند، یک شخصیت جذاب، بامزه و موذی که به یک قهرمان تبدیل می‌شود. هیدلستون پنج بار نقش لوکی را بازی کرده که شامل دو فیلم دنباله Thor است و او به عنوان شخصیت منفی اصلی فیلم The Avengers و در نقش‌های کوچک‌تری در فیلم‌های Avengers : Infinity War و Avengers : Endgame بازگشت؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

محبوبیت هیدلستون در نقش لوکی سرویس دیزنی پلاس را به ساخت یک سریال تلویزیونی درباره این شخصیت ترغیب کرد. سریال WandaVision، Falcon and The Winter Soldier و Hawkeye نیز دیگر سریال‌هایی هستند که براساس شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول ساخته می‌شوند. این برنامه در حال حاضر یک مینی سریال است که شامل شش قسمت می‌باشد. احتمالا سریال سفر در زمان لوکی را بعد از به کنترل در آوردن تسرکت در حین Endgame دنبال می‌کند. اوون ویلسون، گوگو امبتا را، ساشا لین، سوفیا دی مارتینو در این سریال نقش آفرینی می‌کنند و ریچارد ای گرنت در نقش ناشناخته ایفای نقش خواهد کرد که گمان می‌رود لوکی در زمان پیری باشد.

طبق گزارش سایت Production Weekly، سریال لوکی برای فصل دوم تمدید شده است. برطبق گزارشات فیلم‌برداری فصل دوم لوکی ژانویه ۲۰۲۲ شروع می‌شود، که با عنوان Architect فیلم‌برداری می‌شود. گرچه این خبر بصورت رسمی توسط دیزنی تایید نشده است.

اگر این خبر حقیقت داشته باشد سریال Loki اولین سریال از مارول و سرویس +Disney است که برای فصل دوم تمدید می‌شود. استودیو اعلام نکرده که سریال چند فصل دارد و هنوز مشخص نیست که آیا هر فصل داستانی جدا دارد یا قسمتی از داستانی طولانی‌تر است که با فازهای مختلف دنیای سینمایی مارول همخوانی دارد.

تمدید شدن سریال همینطور نشان دهنده این است که سریال Loki به اندازه‌ای خوب می‌باشد که قبل از پخش فصل اول مارول و دیزنی تصمیم به تمدید برای فصل دوم این سریال گرفته‌اند. استودیوها بر این باور هستند که سریال پربیننده‌ای در دست دارند. پخش فصل اول سریال لوکی سال آینده شروع خواهد شد.

منبع : Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.