ویلیام جکسون هارپر به فصل دوم Love Life پیوست

7 November 2020 - 09:30

بازیگر سابق مجموعه‌ی The Good Place ویلیام جکسون هارپر (William Jackson Harper) برای ایفای نقش اصلی در فصل دوم سریال آنتالوژی کمدی رمانتیک شبکه‌ی HBO Max یعنی Love Life که توسط Lionsgate Television تولید می‌شود، انتخاب شد. هارپر جایگزین آنا کندریک (Anna Kendrick) که چهره‌ی اصلی فصل اول این مجموعه بود، شده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

همان‌طور که پیش‌تر و در زمان خبر تمدید Love Life اعلام‌شده بود، فصل دوم همچنان در نیویورک جریان خواهد داشت اما بر روی داستان شخصیت جدیدی متمرکز خواهد بود. شخصیت هارپر در مرکز سریال قرار دارد، او به‌تازگی از رابطه‌ی عاشقانه‌ی طولانی‌مدتی خارج‌شده است که در آن فکر می‌کرد نیمه‌ی گمشده‌اش را پیداکرده است؛ اکنون او باید دوباره قدم درراه جست‌وجو برای یافتن عشقی بگذارد که فکر می‌کرد همین حالا نیز آن را پیداکرده است.

Love Life که اولین سریالی است که منحصراً برای HBO Max ساخته‌شده است، توسط Lionsgate Television و Feigco Entertainment تولیدشده است. سریال توسط سم بوید (Sam Boyd) خلق‌شده است که به همراه بریجیت بدارد (Bridget Bedard) شورانری آن را نیز بر عهده دارد. بوید و بدارد در کنار کندیک، پل فایگ (Paul Feig) و دن مگنانته (Dan Magnante) تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند.

هارپر بیشتر برای ایفای نقش چیدی در سریال کمدی The Good Place محصول NBC شناخته می‌شود که نامزدی جایزه‌ی امی را نیز برای او به ارمغان آورد. او اخیراً تولید سریال کوتاه The Underground Railroad به کارگردانی بری جنکینز (Barry Jenkins) را به‌پایان رسانده است که سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد. او همچنین راوی کتاب صوتی سریالی پیشِ روی Marvel’s Black Panther: Sins of the King است که در ماه ژانویه پخش خواهد شد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.