جیم گافیگان صداپیشه‌ی ثاندربولت در فصل دوم Stargirl خواهد بود

7 November 2020 - 09:00

به گزارش Entertainment Weekly  جیم گافیگان (Jim Gaffigan) از عناوین Bob’s Burgers و Chappaquiddick به فصل دوم سریال دی‌سی Stargirl محصول شبکه‌ی CW برای ایفای نقش ثاندربولت پیوسته است. گافیگان صداپیشه‌ی شخصیت رایانه‌ای است که جنی صورتی، جادویی، الکتریکی، خوش‌قلب و برآورده‌کننده‌ی آرزوها از جزیره‌ای اسرارآمیز به نام بادنِسیا توصیف‌شده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

ثاندربولت فوق‌العاده قدرتمند است و آرزوهایی که او موجب برآورده شدنشان می‌شود باعث به وجود آمدن مشکلات بسیاری است که فرد آرزوکننده انتظارشان را ندارد. اما جدا از فاجعه‌های ماوراالطبیعی بعضاً دائمی‌اش، قلب ثاندربولت حتی اگر به‌وسیله‌ی از دست دادن دوستانی که در طول موجودیت طولانی‌مدتش داشته است زخمی شود،  همیشه در جای درستی قرار دارد.

در کامیک‌ها، ثاندربولت به مدت ۱۰ سال درون یک خودکار به دام افتاده بود که دقیقاً همان چیزی است که طرفداران استارگرل وقتی کورتنی از مقر فرماندهی جامعه‌ی عدالت آمریکا یک خودکار صورتی را دزدید، متوجهش شدند و انتظارش را می‌کشیدند.

گافیگان به جمع بازیگران جدید فصل که پیش‌تر حضورشان در آن اعلام‌شده بود نظیر نیک تارابی (Nick Tarabay) از Pacific Rim: Uprising و The Expanse و جاناتان کیک (Jonathan Cake) از The Affair پیوسته است. تارابی نقش ثابت اِکلیپسو و کیک نقش موقتی دِ شِید را در سریال ایفا خواهند کرد. بازیگر جوان ییسا پناریو (Ysa Penarejo) برای نقشی مرموز به این فصل پیوسته است.

فصل دوم Stargirl در سال ۲۰۲۱ از شبکه‌ی CW پخش خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.