اکران فیلم‌های Free Guy و Death On The Nile در ماه دسامبر کنسل شد

7 November 2020 - 12:30

دیزنی رسماً تاریخ اکران دو فیلم خود با نام Death on the Nile و فیلم Free Guy که توسط کمپانی ۲۰th Century Studios ساخته شده است را که قرار بود در ماه دسامبر اکران شوند را کنسل کرد که این کار آن‌ها باعث به وجود آمدن آینده‌ای تاریک و سخت برای سینماها که امیدوار بودند که در این فصل تعطیلات بتوانند درآمدی را کسب کنند شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

با این حرکت دیزنی اکنون تنها فیلم بزرگی که قرار است در ماه دسامبر در سینماها اکران شود فیلم Wonder Woman 1984 کمپانی برادران وارنر خواهد بود که این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۵ دسامبر (۵ دی ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است که باز با این حال احتمال اینکه تاریخ اکران این فیلم به سال بعدی میلادی منتقل شود بسیار بالاست و علت آن را می‌توان دقیقاً به همان علتی که دیزنی این فیلم‌های خود را از ماه دسامبر خارج کرده است یافت. فیلم اکشن کمدی رایان رینولدز (Ryan Reynolds) با نام Free Guy قرار بود که در تاریخ ۱۱ دسامبر (۲۱ آذر ماه ۱۳۹۹) اکران شود و همچنین فیلم Death on the Nile هم با کارگردانی کنت برانا (Kenneth Branagh) برنامه‌ریزی شده بود که در تاریخ ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر ماه ۱۳۹۹) در سینماها پخش شود.

حتی اگر سینماهای لس‌آنجلس و نیویورک در آینده‌ای نزدیک برای باز شدن در فصل تعطیلات آماده شوند، همه‌چیز پیچیده‌تر می‌شود چرا که نکته مهم این است که کشورهای اروپای غربی به علت بیشتر شدن آمارهای افراد مبتلا شده به ویروس کرونا و شیوع گسترده این ویروس در این کشورها دوباره به حالت تعطیلی برگشته‌اند. این صنعت قطعاً احتیاج به سینماهای خارجی و اروپای غربی خواهد داشت.

دیزنی در هفته‌های پیش تصمیم گرفت که انیمیشن پیکسار با نام Soul را که در ابتدا قرار بود که در روز شکر گذاری در سینماهای آمریکا اکران شود را به روز کریسمس و در پلتفرم اینترنتی خود با نام دیزنی پلاس به صورت اینترنتی پخش کند. علاوه بر این برخلاف فیلم Mulan هیچ هزینه اضافی مبنی پخش این انیمیشن از مشترکان پلتفرم دیزنی پلاس دریافت نخواهد شد.

کمپانی یونیورسال هنوز هم قاطعانه تصمیم دارد که به بینندگان واقع در آمریکا بهانه‌ای را برای رفتن به سینماها بدهد: انیمیشن The Croods: A New Age که برای پخش به صورت اینترنتی در کریسمس بازه اکران کوتاهی را خواهد داشت. همچنین شنیده‌ها حاکی از این است که احتمال دارد این کمپانی فیلم درام تاریخی تام هنکس (Tom Hanks) را برای اکران در کریسمس در سینماها همچنان پخش کند. همچنین کمپانی Screen Gems مصمم است که فیلم Monster Hunter را برای اکران در سینماها در انتهای امسال به نمایش درآورد.

آیا با این شرایط سینماهای واقع در آمریکا باز خواهند بود؟ یا با توجه به نبود فیلمی بزرگ همه آن‌ها بسته خواهند شد؟

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.