اطلاعاتی از فصل سوم سریال The Mandalorian و اسپین آف احتمالی آن منتشر شد

7 November 2020 - 12:00

بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین سریال شبکه دیزنی پلاس، سریال The Mandalorian که به تازگی پخش فصل دوم آن در این شبکه آغاز شده است روند ساخت و فیلم‌برداری آن قبل از شیوع ویروس کرونا در ماه مارس به اتمام رسیده بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در حالی که هنوز دیزنی به ساخت فصل سوم این سریال چراغ سبز نشان نداده است خالق، کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی این سریال جان فاورو (Jon Favreau) علناً گفت امیدوار است که شروع ساخت فصل سوم این سریال نهایتاً از انتهای امسال آغاز شود. به نظر می‌رسد که قرار است حرف‌های این کارگران مبنی بر زمان شروع ساخت فصل سوم این سریال به حقیقت بپیوندد چرا که برخی از منابع داخلی که در دیزنی کار می‌کنند گفته‌اند که روند ساخت فصل سوم این سریال امکان دارد که به این زودی‌ها یعنی از هفته بعد (یا اواخر ماه نوامبر/اوایل دسامبر) آغاز شود در حالی بعضی‌ها می‌گویند که روند ساخت این سریال از فصل تابستان یا حتی فصل پاییز سال ۲۰۲۱ ممکن است شروع شود.

این سردرگمی‌ها در رابطه با زمان آغاز ساخت فصل سوم این سریال ناشی از درجه‌ زیادی از رازداری است که Lucasfilm استودیو سازنده این سریال آن را به کار برده است ولی صحبت‌های مکرر و متفاوت در رابطه با زمان آغاز ساخت فصل سوم این سریال می‌تواند اختلاف نظر بین این منابع را توضیح دهد چرا که این احتمال وجود دارد که پروژه دیگری مربوط به این سریال یا اسپین آفی از آن ساخته شود. شنیده‌ها حاکی از این  است که احتمال ساخت سریال کوتاهی بر اساس کاراکتر Boba Fett وجود دارد که قرار است اول فیلم‌برداری این سریال در هفته بعد یا این ماه آغاز شود و بعد از آن روند ساخت فصل سوم سریال The Mandalorian شروع شود.

اخیراً فصل سوم سریال The Mandalorian در برنامه تولید هفتگی دیزنی با عنوان Buccaneer لیست شده است که عنوان فصل سوم این سریال باعث شده که هواداران آن درباره این عنوان حدس‌هایی را نیز بزنند. طبق معمول استودیو Lucasfilm و کمپانی دیزنی پلاس درباره جزئیات فصل سوم این سریال و همچنین بازیگرانی که در فصل سوم آن ایفای نقش خواهند سکوت کرده‌اند.

شایعه شده است که سوفی تاچر (Sophie Thatcher) بازیگری که سریال‌های When the Street Lights Go On و Chicago Med را در کارنامه خود دارد، قرار است که به این فرنچایز بپیوندد. هنوز هیچ‌کسی دراین‌باره اظهار نظر نکرده است و همچنین در این مورد اطلاعات متناقضی وجود دارد چرا که معلوم نیست آیا او در فصل سوم سریال The Mandalorian نقش‌آفرینی خواهد کرد یا در سریال اسپین آفی که احتمال دارد از آن ساخت شود.

در ماه فوریه باب ایگر (Bob Iger) مدیرعامل کمپانی دیزنی به این اشاره کرد که این کمپانی قصد دارد که فرنچایز The Mandalorian را با تولید اسپین ف‌هایی از آن گسترش دهد و او احتمال تبدیل شدن سریال The Mandalorian به سریال مادری را داد که بقیه کاراکترهای آن در سریال‌های دیگر مسیر خود را ادامه خواهند داد.

حدس و گمان‌هایی مبنی بر اینکه چنین سریال‌های در دیزنی در دست کار قرار دارد وجود دارد و قرار است که به زودی فیلم‌برداری آن‌ها آغاز شود ولی با این حال هنوز مشخص نیست که آیا از کاراکترهای سریال The Mandalorian برای ساخت این اسپین آف‌ها استفاده خواهد شد و اینکه آیا کاراکتر Boba Fett با بازی تمورا موریسون (Temuera Morrison) جزء یکی از این سریال‌ها خواهد بود یا خیر.

گزارش آنلاین دیگری به احتمال ساخت سریال اسپین آفی با حضور کاراکتر کارا دون با نقش‌آفرینی جینا کارانو (Gina Carano) و کاراکتر حاضر در سریال انیمیشنی Star Wars Rebels با نام بو-کاتان کریزه با نقش‌آفرینی کتی سکف (Katee Sackhoff) که شایعه شده است او در فصل دوم سریال The Mandalorian حضور خواهد داشت اشاره دارد.

علاوه بر همه این‌ها می‌توان به این حقیقت اشاره کرد که شبکه دیزنی پلاس در حال توسعه سریالی بر اساس جنگ ستارگان با محوریت خانم‌ها است که قرار است مدیر و نویسنده این سریال لسلی هلند (Leslye Headland) باشد. احتمال این وجود دارد که این سریال، سریال اکشن دلهره‌آوری با محوریت خانم‌ها و با عناصری مانند هنرهای رزمی باشد که اتفاقات آن در یک دنیای موازی دیگر نسبت به دنیای جنگ ستارگان رخ دهد. شایعه شده است که این سریال اسپین آف قرار است که از دیگر پروژه‌های جنگ ستارگان جدا باشد.

The Mandalorian که اتفاقات آن پنج سال پس از اتفاقات فیلم Return of the Jedi رخ می‌دهد، داستان شکارچی جایزه‌بگیری را روایت می‌کند که از بچه‌ای با قدرت‌های جدای به نام The Child محافظت می‌کند تا نگذارد این بچه به دستان امپراطوری بیفتد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.