استیو کوگان و استیون فریرز برای ساخت فیلم The Lost King باهم همکاری می‌کنند

7 November 2020 - 13:30

استیو کوگان و استیون فریرز برای ساخت فیلم The Lost King باهم همکاری می‌کنند، درباره زنی که بقایای شاه ریچارد سوم را پیدا کرد. فیلم‌نامه این فیلم توسط کوگان و جف پاپ نوشته شده‌است، این فیلم راهی جشنواره American Film Market می‌شود؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

تیم برنده جایزه پشت فیلم Philomena 2013 — استیون فریرز، استیو کوگان و جف پاپ — دوباره در کنار یکدیگر برای فیلم کمدی درام The Lost King براساس یک داستان واقعی جمع می‌شوند.

مانند فیلم Philomena، که نامزد چهار بخش از جوایز اسکار شد، فریرز کارگردانی را از فیلم‌نامه نوشته شده توسط کوگان و پاپ و با بازیگری کوگان را به عهده دارد. شرکت بین المللی Pathe فیلم را راهی جشنوار فیلم American Film Market خواهد کرد.

این فیلم درباره فیلیپا لنگلی تاریخ‌دانی است که در سال ۲۰۱۲ به پیدا کردن بقایای شاه ریچارد سوم کرد کرد، که بیش از ۵۰۰ سال مفقود شده بود. این اکتشاف نقطه عطف سال‌ها تحقیق توسط لنگلی بود که با درک نشدن توسط دوستان و خانواده و تمسخر متخصصان و دانشگاهیان روبرو شد و نقش مهم او نادیده گرفته شد. کوگان نقش همسر لنگلی را بازی می‌کند.

کمپانی coogan’s baby cow تهیه‌کنندگی فیلم را به عهده دارد، و تولید فیلم بهار سال بعد شروع خواهد شد. کریستین لانگان و دن وینچ جزو تهیه کنندگان این فیلم می‌باشند.

کوگان و پاپ آخرین بار باهم روی فیلم Stan & Ollie همکاری کردند، که پاپ نویسندگی آن را به عهده داشت و کوگان در آن نقش استن لورل را بازی کرده است.

منبع : Hollywood Reporter

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.