روسیف ساترلند به بازیگران فیلم Orphan: First Kill پیوست

7 November 2020 - 14:00

قرار است روسیف ساترلند (Rossif Sutherland) در کنار جولیا استایلز (Julia Stiles) و بازیگر اصلی فیلم یعنی ایزابل فورمن (Isabelle Fuhrman) در فیلم Orphan: First Kill بازی کند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم که محصول مشترک دو کمپانی eOne و Dark Castle می‌باشد، توسط کارگردان فیلم The Boy یعنی ویلیام برنت (William Brent) کارگردانی شده و فیلم‌نامه آن توسط دیوید کاگشال (David Coggeshall) نوشته شده است.

فیلم قبلی این مجموعه پیرامون شخصیت لینا کلامر است که دست به فراری بسیار هوشمندانه از مرکز روان‌پزشکی استونی می‌زند. او با جعل هویت دختر ازدست‌رفته یک خانواده ثروتمند به آمریکا سفر می‌کند. اما زندگی جدید لینا با نام استر با وقایع غیر منتظره‌ای همراه است و او را در برابر مادری قرار می‌دهد که به هر قیمتی حاضر است از خانواده‌اش محافظت کند.

الکس میس (Alex Mace)، هال سادوف (Hal Sadoff) و ایتن اروین (Ethan Erwin) از کمپانی Dark Castle Entertainment به همراه جیمز تاملینسون (James Tomlinson) تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند. دیوید لزلی جانسون مک گولدریک (David Leslie Johnson-McGoldrick) با جن گورتن (Jen Gorton) تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم را انجام می‌دهد و جوزی لیانگ (Josie Liang) از طرف کمپانی eOne نظارت بر اجرای پروژه را برعهده دارند. کمپانی Sierra/Affinity مسئول فروش بین‌المللی این فیلم می‌باشد.

فرزند دونالد ساترلند (Donald Sutherland) که در ونکوور بدنیا آمده اخیرا در فیلم علمی تخیلی و ترسناک برندون کرونبرگ (Brandon Cronenberg) به نام Possessor Uncut، که نمایش اولیه آن در ساندنس انجام شد و کمپانی Neon آن را خریداری کرد، بازی کرده است. ساترلند جوان همچنین در فیلم‌های Guest of Honour از آتوم ایگویان (Atom Egoyan) و فیلم Timeline از ریچارد دانر (Richard Donner) بازی کرد. از اعتبارات تلویزیونی وی می‌توان به سریال‌های تلویزیونی Reign از CW، Catastrophe از Super Ecran، King از Showcase و ER از NBC، اشاره کرد.

منبع: Deadline

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.