بن ویتلی کارگردان فیلم کرونایی In the Earth شد

7 November 2020 - 14:30

کارگردان فیلم High Rise، بن ویتلی (Ben Wheatley) نویسندگی و کارگردانی فیلم In the Earth را با الهام از ویروس کرونا برای کمپانی Neon انجام داده است. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

ستارگان این فیلم: جوئل فرای (Joel Fry)، الورا تورچیا (Ellora Torchia)، هیلی اسکوایرز (Hayley Squires) و ریس شیراسمیت (Reece Shearsmith) و تیم تهیه‌کنندگی به تازگی کارشان تمام شده است و فروش فیلم در بازار مجازی American Film Market شروع شده است.

در حالی که جهان به دنبال درمان یک ویروس فاجعه‌بار است فیلم In the Earth پیرامون مخاطرات یک دانشمند و یک پیشاهنگ پارک برای اجرای عمل تجهیزات معمول در اعماق جنگل است. در طول شب، سفر آن‌ها به یک سفر وحشتناک در قلب تاریکی تبدیل می‌شود، و جنگل در اطراف آن‌ها زنده می‌شود.

کمپانی Neon سال ۲۰۲۱ را برای انتشار این فیلم در سینماها در بازار آمریکا زمان‌بندی کرده است. اندی استریک (Andy Starke) به نمایندگی از کمپانی Rook Films تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارد.

همچنین استریک در کنار تام کوین (Tom Quinn) و جف دویچمن (Jeff Deutchman) تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم را برای کمپانی Neon برعهده دارند.

منبع: Hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.